رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 465948

کاهش ۱۱ درصدی آمار تصادفات از ابتدای همایش اربعین/ ادامه روند بازگشت زائران تا هفته آینده

ساعت24-فرمانده نیروی انتظامی از کاهش ۱۱ درصدی تصادفات با وجود افزایش تردد خودروهای زائران از ابتدای همایش اربعین حسینی خبر داد.

سردار حسین اشتری در جلسه قرارگاه اربعین در مرز چذابه، اظهار داشت: بی شک اجر همه کسانی که در مراسم بزرگ اربعین زحمت کشیده اند، پیش خدا محفوظ است و امیدواریم همه ما در ثواب زیارت زائرانی که بین نجف تا کربلا در این ایام پیاده روی می کنند، شریک باشیم.

وی گفت: قدردان خداوند هستیم که در این مکان مقدس که یادآور خاطرات شهدای عزیزمان است، توفیق خدمت به زائران امام حسین(ع) را به ما عطا کرده که البته این از معجزات این امام عزیز است.

وی از کاهش ۱۱ درصدی تصادفات با توجه به افزایش تردد خودروهای زائران از ابتدای همایش اربعین تاکنون خبر داد.

اشتری تصریح کرد: اولویت اصلی ما امنیت زائران و مرزهاست که خدای ناکرده مشکلی پیش نیاید اگرچه همه پای کار هستند و بایستی این هوشیاری تا خاتمه بازگشت زائران تشدید شود.

وی با بیان اینکه پیش بینی می کنیم تا هفته آینده، روند بازگشت زائران ادامه داشته باشد، گفت: ما نیز تا پایان این ماموریت در کنار زوار هستیم.

وی تصریح کرد: دشمنان به دنبال این هستند تا موج بزرگ و همدلی که به واسطه اربعین بین شیعیان ایجاد شده را خنثی کنند.

فرمانده ناجا گفت: بایستی بهترین برخورد و خدمت را به زائران ارائه دهیم تا ان شاء الله در صحت و سلامت به شهرهای خود بازگردند.

وی با بیان اینکه حتی یک تصادف هم زیاد و نگران کننده است، خاطرنشان کرد: بایستی با جدیت، تلاش، حضور پررنگ و مستمر تا خاتمه بازگشت زائران حضور داشته باشیم.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار اشتری ادامه داد: بایستی مدیریت شود و این هماهنگی ایجاد گردد تا موکب ها تا زمان بازگشت زائران به فعالیت خود ادامه دهند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی افتخار این را دارد که پیشتاز خدمت به مردم است، گفت: بیش از ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر به عتبات عالیات مشرف شده‌اند که از این تعداد بیش از ۲ میلیون نفر به کشور عزیزمان بازگشته‌اند.

فرمانده ناجا در خاتمه ضمن خدا قوت به همه همکاران مستقر در مرزهای چهارگانه از سازمان‌ها و ارگان‌هایی که ناجا را در این ماموریت عظیم همراهی کردند، تشکر و قدردانی کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها