رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 465973

آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مرزی غرب کشور

ساعت24-رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک پرحجم در مسیر استان‌های شمالی کشور و برخی استان‌های واقع در مسیر اربعین خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به اینکه در استان البرز مسیر جنوب به شمال محور کرج - چالوس (محدوده‌های میدان امیر کبیر تا کیلومتر۵ و ساحلی) ترافیک نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان گزارش شده است، افزود: در استان مازندران مسیر جنوب به شمال محور هراز (محدوده سه راهی چلاو) نیز ترافیک نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان است.

وی در ادامه ضمن اشاره به ترافیک پرحجم و روان در محور اسلام آبادغرب - کرمانشاه، اظهار کرد: ترافیک در محورهای اسلام آبادغرب - سرپل ذهاب - قصرشیرین و بالعکس عادی و روان است. ترافیک در محوراسلام آبادغرب - ایوان - ایلام و بالعکس نیز عادی و روان گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه ترافیک در محور مهران - پایانه مرزی مهران در هر دو مسیر، مقطعی نیمه سنگین گزارش شده است، گفت: در محور مهران به ایلام (محدوده‌های کمربندی مهران در هر دو مسیر، سه راهی ماربره) ترافیک نیمه سنگین و در محدوده های کنجانچم در هر دو مسیر، گلان در هر دو مسیر، صالح آباد و مهدی آباد نیز پرحجم و روان گزارش شده است.

به گفته رحمانی، ترافیک در محور ایلام - سرابله (محدوده تونل آزادی) سنگین و در طول محور پرحجم و روان است.

وی در ادامه افزود: در محور سرابله - حمیل(محدوده‌های زنجیره سفلی و گلمه در هر دو مسیر) نیز ترافیک نیمه سنگین و در طول محور پرحجم و روان مشاهده می‌شود. همچنین در محور دهلران - مهران در هر دو مسیر، ترافیک عادی و روان است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در محور خرمشهر - شلمچه (محدوده یادمان شهدای شلمچه در هر دو مسیر) ترافیک مقطعی نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان است، افزود: ترافیک در محورهای چذابه - بستان - حمیدیه پرحجم و روان است و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها