رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 465987

واکنش جالب زیدان به زمان برگزاری ال‌کلاسیکوی معوقه

ساعت24-سرمربی رئال مادرید درباره زمان مورد نظرش برای برگزاری ال کلاسیکوی معوقه پاسخ جالبی به خبرنگاران داد.

به نقل از آس، زین الدین زیدان یک روز پس از منتشر شدن عکسش در کنار پل پوگبا در دوبی و تعویق ال کلاسیکو در نشست خبری حاضر شد. سرمربی رئال مادرید پیش از دیدار برابر مایورکا گفت: بازی مهم، فرداست. می‌دانیم در این دو هفته چه اتفاق هایی رخ داد. خیلی از بازیکنان آسیب دیدند. برای این بازی تنها دو روز فرصت آماده سازی داشتیم. می‌خواهیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. می‌دانیم چه دیداری پیش رو داریم. مایورکا شایسته این جایگاه در جدول نیست.

دیدار بارسلونا و رئال مادرید که قرار بود چهارم آبان برگزار شود به دلیل شرایط ناآرام کاتالونیا به تعویق افتاد و کمیته برگزاری بازی‌های فوتبال اسپانیا از دو باشگاه خواست برای یک تاریخ به توافق برسند. سرمربی فرانسوی در این رابطه اظهار کرد: برای شما جذاب است که بدانید چه تاریخی را می‌پسندم اما در نهایت آنها به ما می‌گویند چه کاری انجام دهیم. اگر قرار باشد که بیست و ششم اکتبر (چهارم آبان) بازی کنیم این کار را می‌کنیم و اگر قرار باشد تاریخ را تغییر دهیم، مهم‌تر از همه این است که هواداران زمانی که بازی می‌کنیم نسبت به ما احساس غرور می‌کنند. می‌دانم در رابطه با تاریخ بازی بحث وجود دارد و منطقی است اما سمت من، مربی رئال مادرید است. زمانی که مقرر شد بازی خواهیم کرد. فرد مناسب، تاریخ بازی را به ما می‌گوید.

او افزود: من یک تاریخ مورد نظر را ترجیح می‌دهم اما آن را به شما نمی‌گویم. می‌دانیم که بازی می‌تواند در روزهای هفتم یا هجدهم دسامبر (۱۶ یا ۲۷ آذر) برگزار شود. خود را با آن تاریخ وفق خواهیم داد اما این موضوعی شخصی است و به شما چیزی نخواهم گفت.

زیدان درباره عکسش با پوگبا گفت: اتفاقی بود، کاملا اتفاقی. او در آنجا بود و من هم به دلیلی که می‌دانید در آن شهر بودم (زیدان به یک مراسم در دوبی دعوت شده بود). همدیگر را دیدیم و با هم صحبت کردیم. کاملا شخصی بود. درباره آن نیز نمی‌خواهم به شما چیزی بگویم. از مدت‌ها پیش همدیگر را می‌شناسیم و اگر یکدیگر را ببینیم با هم صحبت می‌کنیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها