رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 466006

جذب ۵۰ درصد از کاربران آیفون به نسخه جدید iOS!

ساعت24-به نظر می‌رسد با اینکه باگ‌های متعددی در جدیدترین نسخه از سیستم عامل آی‌اواس (iOS ۱۳) وجود دارد، بیش از ۵۰ درصد از کاربران آن را بر روی گوشی‌های خود دریافت و نصب کرده‌اند.

آمارهای منتشر شده نشان می‌دهد با اینکه باگ و آسیب‌پذیری‌های متعددی در جدیدترین نسخه از سیستم عامل آی‌اواس کشف و اعلام شده است، بالغ بر نیمی از کاربران iOS ۱۳ را بر روی گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آیپد خود دریافت و نصب کرده‌اند.

با اینکه مدت زمان زیادی از انتشار به روزرسانی iOS ۱۳ نمی‌گذرد، تعداد زیادی از متخصصان و کارشناسان فعال در حوزه فناوری باگ و آسیب‌پذیری‌های متعددی را در آن پیدا و اعلام کردند تا علاوه بر اطلاع رسانی به کاربران، از شرکت توسعه دهنده یعنی اپل نیز درخواست کنند که هر چه زودتر با ارائه یک به روزرسانی، تمامی حفره‌های امنیتی و مشکلات مربوطه را برطرف کند. به همین سبب از زمان انتشار آخرین نسخه از آی‌اواس، اپل تاکنون چندین به روزرسانی منتشر کرده است.

با این وجود، آمار و گزارش‌های منتشر شده از سوی اپل که در وب سایت macOS نیز آمده است، نشان می‌دهد که تنها ۲۶ روز بعد از انتشار این آپدیت، بالغ بر ۵۰ درصد از کاربران آیفون آن را دانلود و نصب کرده‌اند.

همچنین در جای دیگر این گزارش آمده است از کل گوشی‌های آیفون متصل به اپ استور، ۴۱ درصد از کاربران درحال استفاده از iOS ۱۲ بوده و تنها ۹ درصد از کاربران همچنان تمایل به استفاده از نسخه های قبلی و قدیمی این سیستم عامل دارند. این بدان معناست که بر روی ۳۸ درصد از آیفون‌های تولید شده از چهار سال پیش به بعد، سیستم عامل iOS ۱۲ نصب شده و تنها ۷ درصد از کاربران آیفون تمایلی به آپدیت کردن سیستم عامل دستگاه خود نداشته‌اند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها