رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 466012

رهبر انقلاب: اگر در مسیر حق ثابت قدم باشید، کشور و دنیا اصلاح میشود

ساعت 24-مراسم عزاداری اربعین حسینی با حضور هیئت‌های دانشجویی و حضرت آیت الله خامنه‌ای در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

div>

همزمان با اربعین شهادت سید و سالار شهیدان، حسینیه امام خمینی(ره) میزبان هیئت‌های دانشجویی از سراسر کشور بود و دانشجویان عزادار در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، همنوا با زائران کربلای معلّی فریاد «لبیک یا حسین» سر دادند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در این مراسم در سخنان کوتاهی با تشکر از مراسم عزاداری پر شور و با صفای جوانان، خطاب به آنان گفتند: صفا و نورانیت شما عزیزان بسیار مغتنم است و بنده همواره از خداوند متعال مسألت می‌کنم که ما و شما را همواره در مسیر مستقیم ثابت قدم بدارد، چرا که اگر شما در این مسیر حق ثابت قدم باشید، کشور و دنیا اصلاح و بشریت از منافع آن بهره‌مند می‌شود.

همچنین حجت‌الاسلام سعدی سخنران مراسم، گفتمان مقاومت ملت ایران را برگرفته از مقاومت حسینی(ع) خواند و افزود: جریان سلطه و استکبار به دنبال آن است که به‌وسیله تریبونهای پر شمار تبلیغاتی خود، جای حق و باطل را عوض کند اما همچنانکه حضرت امام سجاد و حضرت زینب کبری در کوفه و شام با سخنان روشنگر خود حکومت اموی را رسوا کردند، امروز نیز باید تریبونهای جریان حق، حرف اسلام و انقلاب را با قدرت بیان و القائات نظام سلطه را افشا کنند.

در این مراسم همچنین آقایان حنیف طاهری و مطیعی به قرائت زیارت اربعین و ذکر مصیبت و نوحه بر مصائب حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام و اهل بیت ایشان پرداختند.

در پایان مراسم، نماز ظهر و عصر به امامت رهبر انقلاب اسلامی اقامه شد.

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها