رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 466017

مشاور رییس‌جمهور: «پوریحسینی» متهم است نه مجرم!

ساعت 24- مشاور رییس‌جمهور و نماینده قوه مجریه در شورای نظارت بر صداوسیما در نامه‌ای به رئیس این شورا نسبت به نقض حقوق متهمان در صداوسیما انتقاد کرد.

style="text-align:justify">مشاور رییس‌جمهور و نماینده قوه مجریه در شورای نظارت بر صداوسیما در نامه‌ای به رئیس این شورا نسبت به نقض حقوق متهمان در صداوسیما انتقاد کرد.

متن نامه حسام‌الدین آشنا به حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای به شرح زیر است:

«خبرگزاری صداوسیما در گزارشی با عنوان «یک بازداشت»، به موضوع بازداشت آقای پوری‌حسینی رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی پرداخته است. با توجه به آنکه آقای پوری‌حسینی «متهم» به حساب می‌آید و تا صدور حکم قطعی توسط دادگاه صالح «مجرم» نیستند، بنابراین ایشان از تمامی حقوق یک متهم برخوردار هستند. اما در خبر خبرگزاری صداوسیما تصاویر و نام آقای پوری حسینی منتشر شده‌ است که بر خلاف قوانین و نقض حقوق فرد متهم است.»

این گزارش می‌افزاید: میرعلی اشرف عبداله پوری حسینی که سابقه حضور در دو دوره مجلس شورای اسلامی و ریاست ستاد انتخابات حسن روحانی در انتخابات سال 92 و 96 در آذربایجان شرقی را دارد، از سال 92 تا 98 رئیس سازمان خصوصی‌سازی بود و در روز 23 مردادماه امسال پس از استعفا سمت‌اش، به دلیل اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور و ابهاماتی که در واگذاری برخی شرکت‌ها بازداشت شد.

گفتنی است حواشی عملکرد، سخنان و حضور وی در سازمان خصوصی‌سازی تا حدی بود که رسانه ها به وی لقب "آقای حاشیه" را داده بودند.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها