رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 466190

رئیس عقیدتی ـ سیاسی پلیس راهور درگذشت

ساعت24-ماموران پلیس راهور در ۲۱۷ هزار کیلومتر از راه‌های کشور و یک هزار و ۴۷ شهر کشور عاشقانه به زائران حسینی خدمات ارائه می‌دهند و مدیریت ترافیک، تامین ایمنی و ترددها در طول جاده‌ها و نیز تسهیل در تردد سه محور اصلی وظایف این افراد را شامل می‌شود.

رئیس پلیس راهور از جان باختن رئیس عقیدتی ـ. سیاسی این پلیس در حادثه تصادف خبر داد.

سردار سید کمال هادیانفر؛ با اعلام خبر حادثه مرگبار برای رئیس عقیدتی ـ. سیاسی پلیس راهور، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: روز گذشته حجت الاسلام و المسلمین فهیم راد؛ رئیس عقیدتی ـ. سیاسی پلیس راهور و راننده وی که برای انجام مأموریت اربعین در حال حرکت به نواحی مرزی بودند، متأسفانه با یک خودرو تصادف کرده و جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راهور افزود: خودرو عبوری روبه‌رو هیچ یک از موارد را رعایت نکرده، خستگی و خواب‌آلودگی بر راننده آن چیره و عامل تصادف و جان باختن دو نفر در این حادثه شده بود.

وی تصریح کرد: مراسم تشییع رئیس عقیدتی ـ. سیاسی پلیس راهور ناجا از مقابل سازمان عقیدتی سیاسی ناجا برگزار شد.

این مقام انتظامی افزود: مأموران پلیس راهور در ۲۱۷ هزار کیلومتر از راه‌های کشور و یک هزار و ۴۷ شهر کشور عاشقانه به زائران حسینی خدمات ارائه می‌دهند و مدیریت ترافیک، تأمین ایمنی و تردد‌ها در طول جاده‌ها و نیز تسهیل در تردد سه محور اصلی وظایف این افراد را شامل می‌شود.

وی به ۶.۵ میلیون تردد در مرز‌های چهارگانه اشاره و خاطرنشان کرد: امسال ۶۵ درصد زائران از خودروی شخصی خود استفاده کردند و به طبع در زمان برگشت بسیار خسته هستند لذا باید استراحت و خواب کافی داشته باشند و به‌گونه‌ای عمل کنند که تهدیدی برای خود و دیگران محسوب نشود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها