رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 467312

جانشین ابوبکر البغدادی در حال حاضر کجاست؟

ساعت 24- تحلیلگران به مکانی که احتمالا جانشین ابوبکر البغدادی در حال حاضر در آنجا حضور دارد، اشاره کرده اند.

style="text-align:justify">به گزارش اسپوتنیک، برخی تحلیلگران با اشاره به کشته شدن ابوبکر البغدادی و جانشینی عبدالله قرداش اعلام کرده اند که قرداش یکی از شرورترین سرکرده های داعش است.

این تحلیلگران تاکید کردند که قرداش طی روزهای اندک آتی دست به حملات متفرقه خواهد زد تا پیامی قوی صادر کند و قدرت خود را بر داعش ثابت کند و در راستای انتقام جویی از البغدادی این قدرت را به رخ همگان کشد.

اسپوتنیک گزارش داد: اطلاعاتی درباره مکان حضور قرداش در برهه کنونی وجود ندارد اما برخی منابع احتمال می دهند که وی در حال حاضر در داخل عراق حضور داشته باشد.

شایان ذکر است که هفته نامه نیوزویک در گزارشی به نقل از منابع آگاه گزارش داد عملیات نیروهای آمریکایی در روزهای شنبه و یک شنبه منجر به کشته شدن ابوبکر بغدادی سرکرده این گروه تروریستی و همچنین «ابو الحسن المهاجر» شد اما این گروه از قبل یک جانشین برای بعد از مرگ ابوبکر بغدادی منصوب کرده بود.

نیوزوبک در ادامه توضیح داده است که «عبدالله قرداش» معروف به «حاجی عبدالله العفری» در ماه اوت به عنوان جانشین ابوبکر بغدادی انتخاب شده بود و گفته می‌شود که خود ابوبکر بغدادی وی را پیشنهاد داده است.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا هم عصر روز یکشنبه در یک نشست خبری در کاخ سفید از کشته شدن البغدادی خبر داد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها