رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 467766

نانواییهای تهران فقط تا فردا فرصت دارند

ساعت24 -رئیس سازمان صنعت و معدن تهران گفت: به نانوایی‌های پایتخت فرصت داده شده تا پایان روز شنبه نرخ‌های جدید آبی و زرد را در نانوایی‌های خود نصب کنند و در صورت عدم نصب با آنها برخورد و جریمه می‌شوند.

نانوایی
div>
یدالله صادقی با اشاره به اینکه همه نانوایی‌ها پایتخت مکلف شده‌اند که از ابتدای مهرماه 98 نرخ‌نامه جدید را در نانوایی‌ها نصب کنند، گفت: برخی از نانوایی‌ها علیرغم گذشت بیش از یک ماه از اعلام نرخ‌های جدید هنوز نرخ‌نامه جدید (زرد و آبی) را از اتاق اصناف تهران دریافت نکرده‌ و آن را نصب نکرده‌اند.
رئیس سازمان صنعت و معدن استان تهران افزود: بنابراین به این نانوایی‌ها فرصت داده شده تا حداکثر تا روز شنبه 11 آبا ماه 98 نرخ‌نامه‌های جدید را از اتاق اصناف تهران دریافت و آن را در نانوایی‌ها برای رویت مشتریان نصب کنند.

وی اظهار داشت: در این نرخ‌نامه‌ها که در دو رنگ آبی و زرد تهیه شده مشخصاتی نان از قبیل وزن چانه و نرخ نان ( آزاد پز و دولتی پز) قید شده است.

صادقی بیان داشت: نرخ نامه زرد رنگ نرخ نان نانوایی‌های آزاد پز و نرخ نامه آبی رنگ نرخ نان نانوایی‌هایی که آرد آزاد دریافت می‌کنند و به عبارتی آزاد پز هستند را مشخص می‌کند.

منبع: فارس
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها