رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 468039

مردم سهام‌دار استقلال و پرسپولیس میشوند و باید حق پخش شفاف شود

ساعت24-وزیر ورزش و جوانان گفت: جدی ترین فرد در موضوع واگذاری و خصوصی شدن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس من هستم و حاضرم هر هفته به این دو باشگاه بروم تا بحث واگذاری را دنبال کنم.

به نقل از وزارت ورزش و جوانان، سیزدهمین جلسه کارشناسی و تصمیم گیری واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، تقی زاده معاون وزیر ورزش، مدیران عامل دو باشگاه و مدیران سازمان بورس و خصوصی سازی در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد

مسعود سلطانی فر درباره این نشست گفت: از مدیران عامل و هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می خواهم وقت مجزایی برای موضوع خصوصی سازی دو باشگاه بگذارند.

وی گفت: هم دولت و هم مجلس همراهی لازم و قانونی را برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دارند.

سلطانی فر در پایان خاطرنشان کرد: اعتقاد جدی دارم که با پیگیری و جدیت مدیران عامل دو باشگاه و حمایت و همراهی وزارت خانه می توانیم استقلال و پرسپولیس را تا پایان سال واگذار کنیم.
همچنین در این جلسه بیگ زاده از مدیران سازمان بورس، شفافیت را شاه کلید موضوع واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دانست و گفت: این دو باشگاه و در واقع شرکت بیشتر از آنکه تجاری و چشم انداز سودآوری داشته باشند، فرهنگی و اجتماعی بوده اند. برند دو باشگاه، دارایی مهم آنهاست و دارایی بزرگ دیگر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس حق پخش تلویزیونی است و از آنجایی که مردم خریداران سهام دو باشگاه خواهند بود به همین جهت باید وضعیت حق پخش آنها کاملا شفاف و روشن شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها