رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 468471

امیرحسین اکبری: مصر فوتسالی بازی میکند

ساعت24-بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی می‌گوید حریف امشب آن‌ها یعنی مصر توانایی خوبی برای به حرکت درآوردن توپ روی زمین دارد.

امیرحسین اکبری، بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پس از پیروزی برابر مکزیک در مسابقات جام بین قاره‌ای، در گفت و گو با ایسنا بیان کرد: خدا را شکر بازی خوبی داشتیم و مسابقات را خوب شروع کردیم. همیشه بازی‌های اول سخت است. مکزیک هم از تیم‌های خوب آمریکای جنوبی است که ما چند سالی است که در مسابقات مختلف با آن‌ها همگروه بودیم. خدا را شکر با یک بازی خوب و حساب شده توانستیم آن‌ها را شکست بدهیم. امشب هم با مصر بازی داریم که بازیکنان خیلی خوبی دارد و مثل سنگال و نیجریه روی زمین عالی بازی می‌کند. شرایط ماسه مسابقات هم به نفع آن‌هاست ولی شرایط تیم ما هم متفاوت است و ما در هر پست بازیکنان خوبی داریم. ان‌شاءالله با یک بازی خوب و حساب شده نتیجه می‌گیریم تا صعودمان را از گروه قطعی کنیم.

او ادامه داد: از مردم عزیز می‌خواهم که مثل همیشه ما را حمایت کنند و انرژی مثبت بفرستند. ما هم تلاش‌مان را می‌کنیم تا پرچم کشورمان را بالا ببریم. تیم مصر فوتسالی و روی زمین بازی می‌کند و سرعت بازی را بالا می‌برد. ما با این نوع تیم‌ها بازی کردیم. هر وقت هم با مصر بازی کردیم برنده شدیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها