رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 468838

راه حل مدیریت ترافیکی تهران در دست پلیس راهور

ساعت 24- استفاده از سیستم‌های هوشمند در کنترل و نظارت بر تردد خودروها در مسیرهای مختلف یکی از راهکارهای اصلی در زمینه بهبود خدمات پلیس راهور است. طبق گزارش‌های ارسالی از سمت پلیس راهور تهران بزرگ، اطلاع رسانی نرم افزارهای نقشه‌ آنلاین بر بستر تلفن همراه یکی از مسیرهای بهینه در ارتباط با رانندگان است.

style="text-align:justify">سردار مهماندار، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ضمن اشاره به ارتباط موثر پلیس راهور با نقشه و مسیریاب بلد در خصوص اطلاع رسانی های ترافیکی گفت: «گزارش مسدودیت‌های تردد در محورهای مختلف مانند پل نوروزی در بزرگراه چمران، تغییرات در مسیرهای تردد مانند خیابان الف در منطقه یک و همچنین مسدودیت‌های تردد بواسطه برگزاری رویدادها و مراسم مختلف مانند نماز جمعه بلافاصله از طریق همکاران ما به تیم نقشه بلد ارسال می‌شود.»

ارتباط دو سویه بین پلیس راهور و نقشه بلد سبب شده است که گزارش‌های ترافیکی که به صورت جمع سپاری و زنده از سمت کاربران در خصوص بروز سانحه و تصادف در مسیرهای مختلف ثبت می‌شود بلافاصله به پلیس راهور تهران ارسال شود. طبق گفته اصغری، معاون مهندسی در مسیریاب بلد، هدف از به اشتراک گذاری این موارد، بالا بردن کیفیت خدمت رسانی به مردم است. «در بسیاری مواقع کاربران بلد، در لحظه بروز سانحه گزارش را به سمت ما ارسال می کنند. باخبر شدن نیروهای راهنمایی و رانندگی و همچنین خدماتی نظیر اورژانس کمک می‌کند تا این گونه مشکلات شهری با سرعت بالاتری رسیدگی شوند.»

به گفته اصغری، آمار و گزارش عبور و مرور از سمت نقشه و مسیریاب بلد در خصوص تغییر وضعیت ترافیکی در محدوده پل پارک وی و خیابان الف به پلیس راهور ارائه شده است». سرهنگ رازقی رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور ضمن اشاره به این آمار گفت: «مشاهدات میدانی راهور نیز در خصوص این موضوع با گزارش آماری بلد هم‌سو بوده است ونسبت به تغییر مجدد جهت این خیابان اقدام شده است. این ارتباط دوسویه، مبدا همکاری‌های آینده خواهد بود، 2.5 میلیون کاربر فعال بلد، هرکدام دوربینی هستند که به ما گزارش ترافیکی می دهند و افزایش این مشارکت از سمت مردم به مدیریت ترافیک شهری کمک شایانی خواهد کرد.»

خبرآنلاین

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها