رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 468856

دستگیری گردانندگان کانال‌های تلگرامیِ شاخ‌شکن

ساعت 24- رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام از شناسایی و دستگیری مدیران و گردانندگان یک کانال‌های تلگرامی که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی افراد در سطح استان می‌کردند، خبر داد.

style="text-align:justify"> علی جمالی رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان ایلام، مدیران و گردانندگان کانال‌های تلگرامی که در سطح استان ایلام با عنوان «شاخ شکن» اقدام به تهیه و انتشار تصاویر خصوصی برخی از شهروندان می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: پلیس فتا به‌صورت شبانه روزی و با به کارگیری کارشناسان فنی و متخصص و تعامل مطلوب با مقامات قضایی برابر قانون با افرادی که امنیت کاربران را در فضای مجازی به مخاطره انداخته و یا هتک حیثیت می‌کنند، برخورد قاطع خواهد کرد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام تصریح کرد: کسانی که شکایتی علیه گردانندگان کانال‌های ضد اجتماعی شاخ شکن دارند به پلیس فتا ایلام به آدرس بلوار آیت الله شهید بهشتی (ره) - جنب ستاد فرماندهی انتظامی استان مراجعه کنند.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها