رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 469174

طرح دفاتر پیشخوان دولت به کارگروه ارجاع شد

ساعت 24- یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جلسه کمیسیون اجتماعی بر سر رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح دفاتر پیشخوان دولت اختلاف نظر وجود داشت از ارجاع این طرح به کارگروه خبر داد.

style="text-align:justify">علی ساری در خصوص جلسه بررسی‌های جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: بررسی اول امروز کمیسیون اجتماعی در خصوص رفع ٤ ایراد شورای نگهبان به طرحی در خصوص دفاتر پیشخوان دولت بود، بررسی‌های امروز بر سر این موضوع با حضور نمایندگانی از سوی دولت، سازمان اداری و استخدامی، شورای نگهبان و برخی از دفاتر پیشخوان دولت انجام پذیرفت.

وی افزود: به دلیل اختلاف نظرهایی که وجود داشت مقرر شد این رفع ایرادات در کارگروه مورد بررسی قرار گیرد تا پس از بررسی ها آن را برای بحث مجدد به کمیسیون اجتماعی بازگرداند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: موضوع بعدی که مورد بررسی قرار گرفت ایرادی بود که شورای نگهبان به طرح تعیین تکلیف کارگزاران بیمه کشاورزی وارد می دانست، کلیات این موضوع که ایراد شورای نگهبان در کمیسیون رفع شود تصویب شد و بر رفع ایراد شورای نگهبان توافق کردیم اما نکته‌ای نگارشی در این طرح وجود دارد که نیاز به تنظیم دارد، امیدواریم پس از رفع موضوع نگارشی این موضوع به صحن علنی مجس برود.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها