رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 469650

تلویزیون هوشمند نوکیا به‌زودی عرضه خواهد شد

ساعت 24-نوکیا در اعلامیه‌ای مشترک با فروشگاه Flipkart اعلام کرد که مجموعه‌ای از تلوزیون‌های خود را به بازار هند عرضه خواهد کرد. این تلویزیون‌ها در خاک هندوستان تولید می‌شوند و احتمال می‌دهیم که فروش آن‌ها نیز به همین بازار محدود شود.

خبر
تاکنون خبر دقیقی درباره تلوزیون هوشمند نوکیا منتشر نشده است، ولی ما تا این لحظه می‌دانیم که این محصول از بلندگوها و فناوری JBL Audio استفاده خواهد کرد. امروز نیز پنل 55 اینچی 4K اولترا اچ‌دی تلویزیون هوشمند نوکیا تاییدیه اداره استاندارد هندوستان (BIS) را دریافت کرد.

طبق گزارشات منتشر شده، نرم‌افزار تلویزیون 55 اینچی نوکیا توسط سیستم‌عامل اندروید پای اجرا می‌شود که پلی‌استور گوگل نیز به صورت پیش‌فرض برروی آن نصب شده است. این تلویزیون از فناوری Intelligent Dimming پشتیبانی خواهد کرد تا به لطف یک الگوریتم خاص، تصاویری با تضاد (Contrast) بهتر به همراه تیره نگه‌داشتن نقاط تاریک صفحه در اختیار کاربر قرار بگیرد. سایر شرکت‌های تولید‌کننده تلویزیون نیز با استفاده از قابلیت‌های Local Dimming یا Micro Dimming این کار را انجام می‌دهند.

انتظار داریم که تلوزیون هوشمند نوکیا در اوایل ماه دسامبر برای رقابت با تلویزیون‌های شرکت وان‌پلاس، شیائومی و موتورولا به بازار عرضه شود. به طور حتم، روی آوردن شرکت‌های سازنده تلفن‌همراه به صنعت تلویزیون تعجب ما را برمی‌انگیزد، اما همین موضوع، رشد و سوددهی شرکت‌ها در زمینه سرویس‌های استریم را به دنبال خواهد داشت.

آی تی رسان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها