رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 470049

آل‌هاشم: راه مردم و آشوبگران در اعتراضات اخیر از هم جدا شده است

ساعت 24-نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه نیروهای انتظامی و امنیتی با جان و دل در میدان بودند گفت: همه نیروهای امنیتی و انتظامی با مردم همراهی کردند که بالاخره راه مردم و آشوبگران جدا شد.

style="text-align:justify">حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، موضوعات پیرامون گران شدن بنزین را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: انتقاداتی به نحوه اجرا وارد است ولی پس از مدیریت هوشمندانه مقام معظم رهبری، باید در راستای تقویت تدابیر رهبری حرکت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه آشوب‌ها، ربطی به گرانی بنزین ندارد افزود: باید از استاندار و نیروی انتظامی و بسیج به صورت ویژه در مدارا با مردم تشکر کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه نیروهای انتظامی و امنیتی با جان و دل در میدان بودند گفت: همه نیروهای امنیتی و انتظامی با مردم همراهی کردند که بالاخره راه مردم و آشوبگران جدا شد.

وی آسیب زنندگان به اموال عمومی و اموال شخصی را غیر از مردم دانست و ابراز داشت: بر اساس تصاویر منتشر شده، مشخص شد که افراد آسیب زننده به اموال عمومی، افراد دستگیر شده آموزش دیده بودند و سازماندهی شده بودند که منتظر یک جرقه و بهانه بودند.

آل هاشم ادامه داد: معتقدم آشوب‌های اخیر اعتراض به گرانی نیست بلکه در ادامه جریان عراق سازی و لبنان سازی ایران بود و باید با جدا شدن راه مردم از اغتشاشگران، برخورد جدی با فتنه گران صورت گیرد.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها