رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 470561

سدی بزرگتر از استقلال و سپاهان برای پرسپولیس

ساعت24 -رکورد منفی پرسپولیسی‌ها مقابل مسجدسلیمان فقط به نبردن خلاصه نمی‌شود. آنها در سه بازی پایانی نتوانسته‌اند به این حریف نه چندان قدرتمندشان حتی گل بزنند.

حالا دیگر نفت مسجدسلیمان را می‌توان اصلی‌ترین گربه سیاه پرسپولیس دانست. اگرچه باخت مقابل مسجدسلیمانی‌ها کاری است که کالدرون موفق به انجام آن شد تا رکوردهای منفی‌اش را بیشتر کند اما بردن این تیم کاری بود که حتی برانکو هم از پس آن برنیامد. سرخپوشان پایتخت در 5 بازی نتوانسته‌اند مقابل زردپوشان مسجدسلیمان طعم برد را بجشند. رکوردی که هیچ کدام از تیم‌های قدرتمند لیگ هم نتوانسته‌اند مقابل پرسپولیس به آن دست پیدا کنند.

سپاهان تیمی است که با سه بازی نباختن مقابل پرسپولیس دومین تیم رکورددار است. شاگردان قلعه‌نویی فصل گذشته با دو تساوی و این فصل با یک برد به رکورد سه بازی رسیدند. پرسپولیس آخرین بار لیگ هفدهم در بازی برگشت با نتیجه 2 بر صفر آنها را شکست داد. دیگر مدعیان لیگ در چند فصل اخیر حتی نتوانسته‌اند به این رکورد نزدیک شوند. برای مثال استقلال در آخرین بازی مغلوب شاگردان کالدرون شد تا تعداد نباختن‌هایش به این تیم عدد صفر باشد. پدیده در آخرین بازی و با بردن کالدرون توانست این عدد را به یک برساند. درست مثل تراکتور که آنها هم از ضعف پرسپولیس این فصل استفاده کرده و یک بازی نباختن را به نام خود ثبت کردند. فولاد هم در آخرین بازی مغلوب پرسپولیس شد.

رکورد منفی پرسپولیسی‌ها مقابل مسجدسلیمان فقط به نبردن خلاصه نمی‌شود. آنها در سه بازی پایانی نتوانسته‌اند به این حریف نه چندان قدرتمندشان حتی گل بزنند. مهدی تارتار توانست این رکورد را با اقتدار ادامه دهد. تیمی که درست است مقابل مدعیان در این فصل نمی‌باخت اما آنها را شکست هم نداده بود و حالا اولین بردش مقابل بالاجدولی‌ها را با کالدرون تجربه کرد و قدم به جمع نیمه بالایی جدول گذاشت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها