رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 470577

آخرین وضعیت خسارت سیلاب در مازندران

ساعت24 -فرمانداران شهرستان‌های بابلسر و سیمرغ اعلام کردند: روستاهای درگیر سیلاب با تلاش نیروهای امدادی و جاده‌ای در وضعیت مناسبی به سر می‌برند.

سیلاب
فرماندار بابلسر گفت: هم اکنون سطح آبگرفتگی در معابر و روستا‌های منطقه بهنمیر پایین آمده و نیرو‌های امدادی و جاده‌ای در تلاش برای انحراف مسیر آبگرفتگی به حاشیه رودخانه و جلوگیری از احتمال وقوع آبگرفتگی در روستا‌های پایین دست هستند.

حسن زاده با بیان اینکه شدت باران به چند واحد مسکونی در روستا‌های پارومحله، سنگلای، گالش محله، منگلاب، سرخ دشت، عرب خیل و شهر بهنمیر خسارت جزیی وارد کرده افزود: نیرو‌های امدادی، بسیجی و جاده‌ای، برای جلوگیری از انسداد دهانه پل و ورود آب به این مناطق، در حال تخلیه ضایعات ناشی از ریشه درختان و نی‌ها از رودخانه هستند.

وی با بیان اینکه سطح آب در جاده بهنمیر به کیاکلا پایین آمده از رانندگان خواست تا جوانب احتیاط را رعایت کنند.

سروان امامی نژاد فرمانده بسیج ناحیه مقاومت بهنمیر نیز در بازدید از مناطق سیل‌زده گفت: نیروهای بسیجی در قالب نیروهای جهادی و امدادی از بامداد امروز با حضور در منطقه بهنمیر برای رفع نیازهای اولیه مردم تلاش می کنند.

فرماندار سیمرغ نیز از عادی شدن وضعیت راه‌های روستا‌یی این منطقه خبر داد و گفت: با تلاش نیرو‌های امدادی و جاده‌ای خانه‌های دچار آبگرفتگی در وضعیت بهتری به سر می‌برند.

حبیب نژاد با اشاره به لایروبی رودخانه تلار و جلوگیری از تلفات جدی و خسارت‌های ناشی از باران دیشب افزود: در این آبگرفتگی خسارت جانی نداشته و تنها معابر و تعدادی حیاط واحد مسکونی دچار آبگرفتگی جزیی شدند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها