رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 470578

تهران بارانی می شود

ساعت24 - فریبا گودرزی گفت: هوای تهران امروز نیمه ابری همراه با مه رقیق است در بعد از ظهر بارش پراکنده در ارتقاعات تهران را خواهیم داشت.

بارش باران
فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی در گفت وگو با میزان، درباره وضعیت جوی کشور از امروز تا پایان هفته اظهار کرد: امروز در سواحل دریای خزر با بارش‌هایی مواجه هستیم. در شمال شرق و ارتفاعات البرز مرکزی نیز با بارش باران رو به رو هستیم.

گودرزی در ادامه بیان کرد: از امروز شنبه ۲ آذر ماه تا اواسط هفته سه شنبه با توجه به پایداری و سکون هوا به تدریج بر غلظت آلاینده‌های جوی در شهر‌های صنعتی و پر جمعیت افزوده می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: از چهارشنبه سامانه بارشی از غرب و شمال غرب وارد کشور می‌شود و به تدریج بارش‌ها در کشور آغاز می‌شود.

گودرزی درباره هوای تهران طی امروز شنبه نیز گفت: هوای تهران امروز نیمه ابری همراه با مه رقیق است در بعد از ظهر بارش پراکنده در ارتقاعات تهران را خواهیم داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز شهرکرد با ۵ درجه و کرمان با ۴ درجه سردترین شهر‌ها و بندر عباس با دمای ۲۶ و اهواز با دمای ۲۴ گرمترین شهر‌ها هستند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها