رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 471027

توقف اکران فیلم حاشیه‌ساز در سینماهای بریتانیا+عکس

ساعت 24- اکران فیلم جنایی «بلو استوری» که به موجب آن 7 پلیس را روانه بیمارستان کرد، در سینماهای زنجیره‌ای بریتانیا متوقف شد.

style="text-align:justify">هر دو شرکت سینماهای زنجیره‌ای سراسر بریتانیا «وو» و «شوکِیس» پس از حادثه زخمی شدن ۷ نیروی پلیس توسط جوان‌هایی که پس از تماشای فیلم صورت گرفت، نمایش فیلم «بلو استوری» محصول کمپانی «پارامونت» را متوقف کردند

این دو شرکت بزرگ سینماهای زنجیره‌ای بریتانیا به دنبال درگیری جوانانی که پس از تماشای فیلمی جنایی و گانگستری از کمپانی «پارامونت» در مجتمع تفریحی در تعطیلات آخر هفته که منجر به زخمی شدن هفت نیروی پلیس شده بود اکران آن را متوقف کردند.

روز شنبه پس از گزارش‌هایی مبنی بر درگیری جمعی از جوانان در مجتمی تفریحی در بیرمنگام که با قمه و چاقو به نیروهای پلیس حمله‌ور شده‌اند، پلیس نیروهای بیشتری برای پراکنده کردن جمعیت حدود ۱۰۰ نفری اعزام کرد که در این درگیری ۷ نیروی پلیس زخمی شد و تنها ۵ نفر از جوانان دستگیر شدند. فیلم‌های دوربین‌های مداربسته داخل مجموعه هم صحنه‌های درگیری را ضبط کرده‌اند که بسیاری از مردم از ترس روی زمین دراز کشیده‌اند و فریاد می‌زنند.

بلافاصله پس از این حادثه «وو» غول سینماداران زنجیره‌ای بریتانیا اکران این فیلم را متوقف کرد. «شو کِیس» دیگر کمپانی سینماهای زنجیره‌ای نیز اکران فیلم را متوقف کرد. «اودئون» تنها کمپانی سینماهای زنجیره‌ای باقیمانده درحال بررسی موضوع و دلایل امنیتی برای لغو اکران فیلم است

داستان این فیلم که توسط بی‌بی‌سی فیلمز در بریتانیا پخش شد،ه در مورد دو دوست لندنی است که در درگیری‌های گانگستری این شهر به رقیب یکدیگر تبدیل شده‌اند و رو در روی هم قرار می‌گیرند.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها