رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 471535

هوای تهران تا دوشنبه ناسالم برای گروه‌های حساس

ساعت24 - کارشناس سازمان هواشناسی گفت: هوای تهران تا دوشنبه از نظر کیفیت هوا به شرایط سالم نمی‌رسد و همچنان ناسالم برای گروه‌های حساس خواهد بود.

آلودگی هوا
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: هوای تهران تا دوشنبه از نظر کیفیت هوا به شرایط سالم نمی‌رسد و همچنان ناسالم برای گروه‌های حساس خواهد بود.

امین حسین نقشینه، کارشناس سازمان هواشناسی، درباره وضعیت جوی کشور گفت: امروز در غرب و جنوب غرب و زاگرس مرکزی بارش باران داریم و در ارتفاعات و نقاط سرد سیر این باران به شکل برف خواهد بود.
نقشینه در ادامه بیان کرد: همچنین برای امروز بارش پراکنده باران در شمال غرب، دامنه جنوبی البرز غربی و مرکزی پیش بینی می‌شود که در ارتفاعات این بارش ها به صورت بارش پراکنده برف خواهد بود.
این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه افزود: فردا و پس فردا برای بیشتر مناطق کشور جوی پایدار پیش بینی می‌شود که برای شهر‌های صنعتی و پر جمعیت همراه با غبار است.
وی در ادامه بیان کرد: از دوشنبه سامانه بارشی وارد کشور می‌شود و سبب بارش باران و برف و کاهش دما می‌شود.
نقشینه در ادامه افزود: برای روز دوشنبه در استان‌های واقع در غرب، جنوب غرب، سواحل شمالی، دامنه‌های جنوبی زاگرس مرکزی بارش باران پیش بینی می‌شود و روی مناطق مرتفع بارش‌ها به صورت برف خواهد بود.
این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: سه شنبه سامانه بارشی در نیمه غربی فعال خواهد شد و گستره آن به شمال شرق و شرق کشیده می‌شود.
وی در ادامه درباره وضعیت جوی تهران گفت: تهران امروز جمعه، شنبه و یک شنبه آسمانی غبار آلود همراه با مه رقیق خواهد داشت و بارش خفیف باران در تهران به صورت پراکنده پیش بینی می‌شود.
نقشینه افزود: تهران امروز همراه با مه صبحگاهی خواهد بود و فردا تهران غبار محلی خواهد داشت اواسط روز شنبه وزش باد و روز یک شنبه تهران باز هم با غبار محلی همراه خواهد بود و روز دوشنبه غبار صبحگاهی و افزایش ابر و بارش باران پیش بینی می شود.
وی در ادامه گفت: هوای تهران تا دوشنبه از نظر کیفیت هوا به شرایط سالم نمی رسد و همچنان ناسالم برای گروه‌های حساس خواهد بود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها