رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 471601

اعتراض عجیب سپاهان به داوریها

ساعت24 - راه انداختن جنگ روانی در فوتبال ایران به یک سنت تبدیل شده و متاسفانه همه اهالی این حوزه از صبح تا شام در حال مظلوم‌نمایی هستند.

راه انداختن جنگ روانی در فوتبال ایران به یک سنت تبدیل شده و متاسفانه همه اهالی این حوزه از صبح تا شام در حال مظلوم‌نمایی هستند. حالا این خودش یک آفت است، اما خوب است حداقل وقتی وارد این بازی کریه می‌شویم، کمی (دقت کنید؛ فقط کمی) جانب انصاف و نجابت را هم بگیریم. شنبه آینده سپاهان در یک بازی حساس میزبان استقلال است و محمدحسین زاهدی‌فر به عنوان داور این بازی انتخاب شده است. زاهدی‌فرد پارسال هم بازی برگشت دو تیم را سوت زد که در آن، یک گل سالم استقلال را به اشتباه مردود اعلام کرد.

روی همین حساب هم استقلالی‌ها به انتخاب این داور اعتراض کرده‌اند که خب ما کارشان را تایید نمی‌کنیم، اما از آن طرف بیانیه باشگاه سپاهان در واکنش به این اعتراض محشر است. دوستان در اصفهان گفته‌اند خودشان «زخم‌خورده» اشتباهات داوری هستند؛ چرا؟ چون آقای زاهدی‌فر پارسال در نیمه‌نهایی جام حذفی باعث باخت سپاهان شد. گناه زاهدی‌فر چه بود؟ اینکه دو بازیکن سپاهان را اخراج کرد؛ یکی را به دلیل فحاشی و دیگری را چون به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و داشت سروش رفیعی را خفه می‌کرد. حالا اصلا چه اهمیتی دارد که زاهدی‌فر در وقت‌های اضافی همان بازی یک پنالتی وحشتناک به نفع سپاهان گرفت که حتی یک کارشناس داوری هم در این مملکت آن را تایید نکرد؟ سپاهان پنالتی‌اش را بیرون زد و باخت، اما این چیزی از زخم‌خورده بودن آنها کم نمی‌کند!

حالا اصلا همه اینها را بریزید دور؛ جالب اینجاست که بیانیه سپاهان کمتر از 24 ساعت پس از بازی حذفی این تیم با پیکان صادر می‌شود؛ مسابقه‌ای که تیم اصفهانی به سختی آن را با نتیجه دو بر یک برد و البته گل دوم این تیم، یکی از تابلوترین آفسایدهای تاریخ فوتبال جهان بود! البته از مدیرانی که تیم گرانقیمت‌شان را پنجمین تیم پرهزینه امسال می‌دانند و می‌گویند قرارداد این فصل استنلی کی‌روش از قرارداد پارسال او ارزان‌تر است، اصلا عجیب نیست که چنین بیانیه‌ای را درست صبح روز بعد از آن بازی صادر کنند. به نوشته روزنامه گل، پارسال در بازی حذفی پرسپولیس با نود ارومیه محمد انصاری باید اخراج می‌شد و نشد. امیر قلعه‌نویی یک سال تمام این موضوع را به طور مرتب تکرار کرد. حالا باید ببینیم سرمربی محترم سپاهان که حواسش به همه تیم‌ها هست، محض رضای خدا یک بار به اندازه نیم‌خط هم که شده در مورد اشتباه سرنوشت‌ساز کمک‌داور بازی خودشان با پیکان حرف می‌زند یا نه؟ شما یک درصد فکر کن امیرخان چیزی بگوید!

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها