رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 471986

پارتیشن اداری دوجداره و تک جداره

رپورتاژ تبلیغی / به طور کلی، از انواع رایج و متداول پارتیشن، می توان به پارتیشن اداری دوجداره و تک جداره اشاره نمود.

به طور کلی، از انواع رایج و متداول پارتیشن، می توان به پارتیشن اداری دوجداره و تک جداره اشاره نمود. این پارتیشن ها با استفاده از متریال متنوع مانند ام دی اف، آلومینیوم و شیشه طراحی و ساخته می شوند. همچنین به علت متریال و مواد اولیه استفاده شده، نوع کاربری، ارتفاع و تنوع در مدل، پارتیشن های اداری از قیمت های متنوع و متفاوتی برخوردار می باشند. شایان ذکر است که امروزه برای زیباسازی و استفاده بهینه از فضا، ردپای پارتیشن های اداری در محیط ها و فضاهای مختلف، به نحو ملموس و مشهود به چشم می خورد. بر این اساس، مدیران و متولیان فضاهای اداری، برای ایجاد محیطی با دکوراسیون کلاسیک یا مدرن، استفاده از پارتیشن اداری دوجداره و تک جداره را در دستور کار قرار می دهند. ناگفته نماند که پارتیشن اداری، یک جدا کننده کاربردی و مناسب در فضاهای اداری به شمار می آید. مقرون به صرفه بودن این محصول، در کنار کارایی و قابلیت نصب راحت و بی دردسر، نگاه بسیاری از افراد را به سمت و سوی پارتیشن های اداری معطوف ساخته است. از سوی دیگر، امروزه افراد ساعت های بسیار زیادی را در محیط کاری سپری می کنند. یکنواخت و سرد بودن این فضا، به تدریج سبب کاهش بهره وری، خستگی و کسالت کارکنان می شود. بر همین اساس، یک راهکار مؤثر و تاثیر گذار برای افزایش پویایی و شادابی و نشاط فضا، استفاده از پارتیشن اداری تک جداره می باشد. همچنین با استفاده از این محصولات، به راحتی می توان استفاده حداکثری و بهینه از پتانسیل فضای مورد استفاده را محقق ساخت.

ضرورت استفاده از پارتیشن اداری دوجداره و تک جداره

به طور کلی، پارتیشن اداری، یکی از بهترین گزینه ها برای تقسیم بندی فضا مطابق با باب میل افراد می باشد. داشتن بخش های مجزا و تفکیک شده، علاوه بر ارتقای بهره وری کارمندان، محیط منسجم و منظمی را ایجاد می کند. از سوی دیگر، یکی از معضلاتی که بسیاری از محیط های اداری با آن دست و پنجه نرم می کنند، آلودگی های صوتی و صداهای ناشی از محیط پیرامون می باشد. در این شرایط استفاده از پارتیشن اداری دوجداره و تک جداره، برای از بین بردن صداهای اضافی، یک انتخاب مفید و مثمر ثمر تلقی می شود. مضاف بر این، در پرتو استفاده از پارتیشن اداری، ایجاد حریم شخصی، تقسیم موقت فضا و ارتقای تعامل نیروها به بهترین نحو انجام می پذیرد. از طرف دیگر، پارتیشن اداری دوجداره و تک جداره، به علت برخورداری از متریال مرغوب و باکیفیت در ساختار خود، از دوام و استحکام قابل توجهی برخوردار می باشند. ناگفته نماند که قابلیت حمل و نقل و جابجایی آسان و راحت، به انضمام سهولت در نصب و استفاده، از مؤلفه های مهم و حائز اهمیت پارتیشن های اداری محسوب می شود. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که پارتیشن اداری دوجداره و تک جداره، این روزها به عنوان یک ابزار کاربردی و کارآمد برای جدا سازی فضاهای سازمانی و اداری به حساب می آیند. به علت کارایی و عملکرد بالا و انعطاف پذیر بودن، امکان استفاده از پارتیشن های اداری در قسمت های مختلف شرکت ها و سازمان ها وجود دارد.

ویژگی های مهم پارتیشن اداری دوجداره و تک جداره

به طور کلی، پارتیشن اداری دوجداره و تک جداره، در مقایسه با یکدیگر از تفاوت های ریز و درشتی برخوردار می باشند. بر این اساس، پارتیشن های اداری تک جداره، در ساختار خود دارای ستون هایی هستند که ایستایی و ثبات پارتیشن را بر روی سطوح مختلف امکان پذیر می سازد. همچنین در پرتو وجود این ستون ها، از لغزش پارتیشن جلوگیری به عمل می آید. ناگفته نماند که در ساختار پارتیشن اداری تک جداره و به منظور افزایش دوام و استحکام آن، از لایه های آلومینیوم استفاده می شود. شایان ذکر است که پارتیشن های تک جداره در دو مدل شش میل و پارتیشن ام دی اف 16 میلیمتری موجود می باشند. گفتنی است که پارتیشن اداری دوجداره و تک جداره، یک گزینه مقرون به صرفه، از نقطه نظر اقتصادی برای زیباسازی و بهینه سازی فضای اداری قلمداد می گردند. در سوی مقابل، در ساختار پارتیشن های اداری دوجداره، غالباً ستون های زیادی مورد استفاده قرار نمی گیرد، چراکه بدنه این محصولات از دوام و استحکام کافی و مناسب برخوردار می باشد. بر این اساس، پارتیشن های دوجداره بدون وجود ستون، بر روی سطوح مورد نظر قرار می گیرند. ناگفته نماند که در ساختار این نوع پارتیشن و به جهت افزایش مقاومت آن، یک لایه تمام آلومینیوم بکار می رود. در ضمن، پارتیشن اداری دوجداره و تک جداره، در طرح های متنوع و متناسب با نیاز مصرف کنندگان ساخته و پرداخته می شوند.

مزیت های استفاده از پارتیشن اداری دوجداره و تک جداره

بدون تردید، پارتیشن اداری دوجداره و تک جداره، علاوه بر ایجاد محیطی جذاب و زیبا، از مزیت ها دیگری نیز برخوردار می باشند. کاهش چشمگیر هزینه ها، یکی از مهمترین مزیت های استفاده از پارتیشن اداری به شمار می آید. در پرتو وجود پارتیشن، قابلیت دستیابی به فضای مورد دلخواه خود، در کوتاهترین زمان و با صرف کمترین هزینه امکان پذیر می شود. بهینه سازی فضا، تقسیم بندی و مجزا سازی محیط، ایجاد حریم شخصی، افزایش بهره وری کارکنان، ارتقای حس مسؤولیت پذیری و دوام و استحکام بالا، از دیگر مزیت های قابل توجه پارتیشن اداری دوجداره و تک جداره تلقی می گردد.

شایان ذکر است که یکی از برندهای شاخص و برجسته در تولید پارتیشن اداری دوجداره و تک جداره، برند ساویس می باشد. تولید و عرضه پارتیشن های کاربردی، باکیفیت، بادوام و مقاوم، از شاخصه های مهم برند ساویس محسوب می شود.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها