رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 472020

قیمت فیش حج 98

رپورتاژ تبلیغی / اگر دنبال قیمت فیش حج 98 هستید با ما همراه باشید.

h1 dir="RTL">

سفر حج از آن دست سفرهای زیارتی است که آنقدر اهمیت و ارزش دارد تا خیلی ها سال ها در انتظارش بمانند یا حتی حاضر باشند با پرداخت هزینه بیشتر و خرید فیش نوبت خود را جلوتر بیندازند تا پیش از مرگ به سرزمین وحی بروند و مناسک حج را به جای آورند.

طولانی بودن مدت انتظار، نبود ثبت نام های جدید و مشکلات مالی باعث شده تا بازاری برای خرید و فروش فیش حج به وجود بیاید که سال هاست به عنوان تجارت خیلی‌ها شناخته می‌شود. البته اگر هم قرار بر خرید و فروش فیش حج باشد باید به دفاتر کارگزاران رسمی سازمان حج و زیارت مراجعه کنید.

از آنجایی که فعلا حج تمتع انجام می‌شود و تنها ایام خاصی از سال می توانید به زیارت خانه خدا و بارگاه روحانی پیامبر عظیم الشان اسلام مشرف شوید، اگر قصد خرید فیش دارید باید زودتر اقدام کنید تا فرصت برای انجام مراحل قانونی وجود داشته باشد.

اگر به فکر خرید و فروش فیش حج 98 هستید و می خواهید امسال زودتر نوبت خود را به دست بیاورید تا برای حج تمتع 99 در مکه و مدینه باشید، باید از همین حالا زودتر اقدام کنید تا بتوانید برای انجام کارهای بعدی فرصت داشته باشید.

بسیاری از افراد و موسسات هستند که در این زمینه فعالیت می‌کنند و برای خرید و فروش فیش حج 98 می توانید سراغ آنها بروید. اما باید حواستان باشد که قانونی باشند و اسیر کلاهبرداری های مرسوم نشوید.

امکان خرید فیش حج تمتع و حج عمره از همه جای ایران وجود دارد و هر کسی می تواند فیش خودش را بفروشد و هر کسی هم در هر جای ایران می تواند خریدار باشد. قیمت خرید و فروش فیش حج 98 بسته به اولویت ها و سال ثبت نام متفاوت است. البته قیمت ثابتی هم وجود ندارد و بسته به شهر، اولویت و نوع سفر و کیفیت آن، قیمت ها متفاوت است.

بازه قیمتی خرید و فروش فیش حج 98 از 15 میلیون تا 40 میلیون تومان متغیر است و باید ابتدا در شهر و استان خودتان جستجو کنید و سپس اگر نتوانستید فیش مناسب با قیمت خوب پیدا کنید می‌توانید سراغ شهرهای دیگر بروید.

این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت خرید و فروش فیش حج همیشه در نوسان بوده است و قیمت فیش حج 98 نیز از این قاعده مستثنی نیست. یعنی بازار و قیمت مشخصی ندارد و ممکن است با کمی جستجو به قیمت 20 میلیون تومان یا 35 میلیون تومان برسید. معمولا اولویت و کیفیت سفر شامل پرواز، هتل و دیگر خدمات تعیین کننده هزینه هاست. البته فعلا که فقط مهمترین نکته خرید و فروش قطعی و قانونی فیش حج است تا به مراحل بعدی برسید.

اگر دنبال این هستید که سال 99 در سرزمین وحی باشید، بهتر است سراغ قیمت فیش حج 98 بروید و زودتر تصمیم‌تان را قطعی کنید.

منبع : https://www.sheypoor.com/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%81%DB%8C%D8%B4-%D8%AD%D8%AC

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها