رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 472300

چهره جنجالی پایداریها بازهم کاندیدای مجلس شد/اصلاح طلبان و اصولگرایان در صف کاندیداتوری/حواشی روز چهارم ثبت نام کاندیداهای مجلس

ساعت24-چهارمین روز از ثبت نام کاندیداهای مجلس یازدهم با ثبت‌نام یک چهره، جبهه پایداری و برخی از نمایندگان مجلس دهم همراه بود.

حمید رسایی با حضور در وزارت کشور، حضور خود را برای شرکت در انتخابات مجلس یازدهم اعلام کرد. وی بعد از اینکه متوجه شد خبرنگاری که از وی عکس می‌گیرد با نشان دادن کلیدی به خبرنگار گفت با کلید عکس بگیر که برای آقای روحانی پیامی داشته باشد.

برا اساس گزارش ایلنا، همچنین حجت‌الاسلام آقاتهرانی که روز گذشته برای ثبت‌نام آمده بود امروز مجددا برای تکمیل مراحل نام‌نویسی خود در ساختمان فرمانداری حضور یافت.

منابع مالی تبلیغاتی خود را اعلام می‌کنم

ابوالفضل سروش نماینده تهران و بهروز بنیادی نماینده فعلی کاشمر، بردسکن و خلیل آباد برای نام‌نویسی به فرمانداری تهران مراجعه کردند.

بهروز بنیادی نماینده مردم کاشمر در مجلس در حاشیه حضور خود برای ثبت نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران در گفت‌وگو با فارس و در پاسخ به این سوال که چرا باید مردم دوباره به شما در دوره جدید رای بدهند؟ تصریح کرد: بنده در دوره فعلی نماینده مردم شریف کاشمر و شریف آباد بودم و قطعاً باید از مردم سوال کنید که وظایفی که من به عنوان نماینده در مجلس دارم که زبان گویای آن ها برای بیان مشکلات و کاستی های آنها باشم و مطالبات آنها را با توجه به تبعیض نانوشته‌ای که در بودجه ریزی کشور وجود دارد را انجام داده‌ام یا خیر.

بنیادی در پاسخ به این سوال که آیا حاضر هستید منابع مالی تبلیغاتی تان را شفاف سازی کنید؟ تصریح کرد: قطعاً همین طور خواهد بود و مردم لازم است که بدانند کاندیداهایی که قرار است به او رای بدهند از کجا ارتزاق می‌کند و چه گروه‌هایی از او حمایت می‌کنند.

همچنین محمدرضا خباز نماینده سابق مردم کاشمر در مجلس و استاندار سابق سمنان برای ثبت نام در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران وارد ستاد انتخابات فرمانداری تهران شد.

اصلاح طلبان و اصولگرایان در صف کاندیداتوری

سید علی ادیانی نماینده مردم قائمشهر در مجلس دهم بعد از ثبت نام در دوره یازدهم مجلس در ستاد انتخابات کشور گفت: من از حوزه انتخابیه تهران برای حضور در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردم. من عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس هستم و زمانی که از شهرستان نیز در انتخابات شرکت می‌کردم در لیست نیروهای ارزشی و انقلابی قرار می‌گرفتم.

داوود محمدی و مهدی شیخ هم با حضور در ستاد انتخابات کشور برای حضور در حوزه انتخابیه تهران نام‌نوسی کردند. علیرضا منادی دیگر نماینده‌ ادواری بود که با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور از حوزه انتخابیه تبریز نام‌نویسی کرد.د

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها