رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 472406

روزنامه جمهوری اسلامی:از جایگاه خودتان برای تنگ کردن دایره انتخاب مردم استفاده نکنید

ساعت24-دعواها و رقابت‌های سیاسی دو جناح در کشور ما هر روز، صورت زشت‌تری به خود می‌گیرد و مردم صبرشان از این دعواهای بی‌حاصل لبریز شده است.

خبر
بسیاری از «آرمانهای زیبای انقلاب» در این دعواها یا فراموش می‌شوند یا مورد استفاده ابزاری قرار می‌گیرند: وحدت، برادری، کار برای خدا، آزادی، عدالت، حاکمیت ارزش‌های اسلامی، مبارزه با فساد و تبعیض، ولی نعمت بودن مردم، مبارزه با استبداد داخلی و استکبار جهانی، پاسداشت خون شهدا و...

دوباره صدای انتخابات به گوش می‌رسد. طبیعتاً بسیاری با اهداف و انگیزه‌های مختلف نامزد می‌شوند. برویم در میان نخبگانمان بگردیم. ببینیم در زندگی چه کسانی خدا پررنگ‌تر است؟ چه کسانی در این چهل سال دنبال زرق و برق قدرت، پول، پست و مقام ندویده‌اند؟ چه کسانی آلوده دنیا نشده‌اند؟ چه کسانی واقعاً دل در گرو آرمانهای انقلاب دارند؟ چه کسانی با دردها و رنج‌های مردم همراه بوده‌اند و مردمی زیسته‌اند؟ چه کسانی از عرضه و شجاعت کافی برای حاکم کردن آرمانهای انقلاب برخوردارند؟ چه کسانی می‌خواهند واقعاً پاسدار خون شهدا و رنج‌ها و ملالت‌های مجاهدان انقلاب باشند؟
اینطور آدم‌ها را بیابیم. خیلی از آنها در مقابل چشمان ما هستند اما چون ادعایی ندارند، دیده نمی‌شوند. چون دنبال پست و مقام نیستند، نادیده انگاشته می‌شوند. آنها را بیابیم. التماسشان کنیم تا برای دفاع از آرمان‌هایشان وارد میدان شوند.
و در کنار همه این حرفها، از آنها که وظیفه‌شان تایید و رد صلاحیت این و آن است عاجزانه بخواهیم که به انقلاب و آرمان‌هایش رحم کنند و از جایگاه خویش برای هرچه تنگ‌تر کردن دایره انتخاب مردم بهره نبرند که فردا دیر است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها