رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 472413

شاخص بورس در هفته دوم آذر ماه چقدر رشد داشت؟

ساعت24-شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز چهارشنبه (۱۳ آذر ماه) به عدد ۳۲۲ هزار و ۵۲۸ واحد رسید که در مقایسه با پایان هفته گذشته حدود چهار درصد رشد داشت.

در پنج روز معاملات هفته‌ای که گذشت شاخص بورس سه هزار و ۴۴۲ واحد کاهش داشت؛ شاخص کل در پایان روز چهارشنبه (۶ آذر ماه) با عدد ۳۱۱ هزار و ۲۳۰ واحد به معاملات پایان داد که این رقم در روز چهارشنبه (آذر ماه) به عدد ۳۲۲ هزار و ۵۲۸ واحد رسید.

شاخص آزاد شناور در آخرین روز معاملات هفته گذشته ۳۶۴ هزار و ۹۶ واحد بود که در روز چهارشنبه این هفته به رقم ۳۸۰ هزار و ۴۳۲ واحد رسید و افزایش ۱۶ هزار و ۳۳۶ واحدی را رقم زد.

همچنین شاخص کل (هم وزن) در پایان هفته گذشته ۹۲ هزار و ۸۸۱ واحد بود که در هفته جاری این عدد به ۹۹ هزار و ۳۱۲ واحد و شاخص قیمت (هم وزن) از ۶۲ هزار و ۹۲ واحد به عدد ۶۶ هزار و ۳۶۶ واحد رسید.

ارزش بورس تهران در هفته‌ای که گذشت ۱۱ هزار و ۹۵۸ میلیارد ریال بود که در مقایسه با هفته گذشته سه درصد افزایش را تجربه کرد، همچنین ارزش فرابورس در مدت ذکر شده سه هزار و ۴۴۳ میلیارد بود که نسبت به مدت مشابه هفته گذشته با افزایش سه درصدی همراه شد.

در هفته منتهی به ۱۳ آذر ماه سیمان، مواد دارویی، قند و شکر، بیمه و بازنشستگی، انبوه سازی، کانی‌های غیرفلزی، صنایع غذایی به جز قند و شکر، فلزات اساسی، تامین آب، برق و گاز، خودرو، حمل و نقل، رایانه و رادیویی با بازدهی مثبت برای سرمایه‌گذاران همراه بودند که طبق آمار ارائه شده در هفته‌ای که گذشت صنعت سیمان، مواد دارویی، قند و شکر و بیمه با بیشترین افزایش همراه بودند.

در هفته‌ای که گذشت بانک‌ها و موسسات اعتباری، خودرو و قطعات، فلزات اساسی، سرمایه‌گذاری‌ها، شیمیایی، انبوه‌سازی املاک و مستغلات، بیمه و بازنشستگی، واسطه‌گری‌های مالی و پولی، عرضه برق، گاز، بخار و آب گرم، سیمان، آهک و گچ و صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله نسبت به دیگر صنایع بیشترین حجم معاملات را داشتند.

همچنین دارویی، فلزات اساسی، خودرو و قطعات، شیمیایی، صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله، بانک‌ها و موسسات اعتباری، صنایع غذایی به جز قند و شکر، محصولات کاغذی، انبوه‌سازی املاک و مستغلات، واسطه‌گری‌های مالی و پولی، سرمایه‌گذاری‌ها، بیمه و بازنشستگی، سیمان، آهک و گچ، فرآورده‌های نفتی، زراعت و خدمات وابسته، حمل و نقل انبارداری و ارتباطات، عرضه برق، گاز، بخار و آب گرم، فنی و مهندسی و کانی غیر فلزی بیشترین میزان از ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها