رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 472445

مدیرکل حراست شهرداریهای کشور: ۲۵ نفر در یکی از شهرداریهای دستگیر شدند

ساعت24-مدیرکل حراست سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بیان اینکه ۲۵ نفر در یکی از مراکز شهرداری‌ها به‌دلیل جعل دستگیر شدند گفت: این افراد یک میلیارد تومان رشوه گرفتند.

حمیدرضا موفق صبح امروز در همایش شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهر استان کرمان با بیان اینکه در حوزه شهرداری‌ها ارتشا را بیشتر از اختلاس داریم اظهار داشت: بحث جعل اسناد در شهرداری‌ها افزایش پیدا کرده است.

وی با عنوان اینکه 25 نفر در یکی از مراکز شهرداری‌ها به‌دلیل جعل دستگیر شدند گفت: این افراد یک میلیارد تومان رشوه گرفتند و 400 میلیارد تومان تضییع حقوق آن شهردای شده است.

مدیرکل حراست سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به اینکه در این زمینه 9 نفر دلال نیز دستگیر شدند افزود: وجود فرم‌های قدیمی در شهرداری باعث این جعل بود که دو تن فرم قدیمی در این شهرداری جمع‌آوری و امحا شد.

وی با بیان اینکه سال 97 سخت‌ترین سال شهرداری‌ها در منابع مالی بود و حدود 168 مورد تجمع در شهرداری‌ها را داشتیم عنوان کرد: خوزستان و تهران بیشترین تجمعات را داشتند که منافقین در تجمعات موج‌سواری می‌کنند و از این تجمعات بهره‌گیری کرده‌اند.

موفق با اشاره به اینکه 14 درصد اختلاف بین شورا و شهرداری در اخباری است که دشمن از آن سوءاستفاده می‌کند گفت: 14 درصد اخبار در حوزه شهرداریها مربوط به زمینخواری‌ها است.

وی با بیان اینکه 3 درصد فراوانی اخبار مربوط به سفرهای خارجی شهرداری‌ها است افزود: در ایام انتخابات هستیم و از امکانات شهرداری‌ها له یا علیه کاندیدای خاصی نباید استفاده شود.

مدیرکل حراست سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به اینکه باید توجه داشت که در حوزه حمل و نقل عمومی افزایش کرایه نداشته باشیم و باید مراقبت کرد گفت: بعد از سیستم بانکی که حدود 700 شعبه بانکی در سراسر کشور تخریب شد بیشترین تخریب در اغتشاشات مربوط به شهرداری‌ها است

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها