رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 472452

از خبر وال استریت ژورنال تا تکذیب توسط پنتاگون

خبر اعزام ۱۴ هزار نیروی جدید به خاورمیانه برای مقابله با ایران واقعیت دارد؟

وال استریت ژورنال از قول یک مقام آمریکایی از بررسی اعزام 14 هزار نیروی جدید به خاورمیانه برای مقابله با ایران خبر داد.اما «آلیسا فرح» سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون)، امروز- پنچشنبه- در «توییتر» نوشت: «گزارش وال استریت ژورنال اشتباه است. ایالات متحده به دنبال اعزام 14 هزار سرباز دیگر به خاورمیانه نیست.»

سرباز امریکایی
روزنامه وال استریت ژورنال در خبری نوشت:"دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا قرار است در ماه جاری میلادی در این خصوص تصمیم‌گیری کند. این احتمال هم وجود دارد که دونالد ترامپ با اعزام نیروی کمتر از این رقم موافقت کند. افزایش نیروهای امریکا شامل استقرار ۱۰ کشتی‌ جنگی و سایر تجهیزات نظامی خواهد بود.این مقام‌های آمریکایی گفته‌اند با اعزام این نیروها، تعداد نیروهای آمریکایی که از اردیبهشت ماه سال جاری به منطقه اعزام شدند دو برابر خواهد شد.دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا قرار است در ماه جاری میلادی در این خصوص تصمیم‌گیری کند. این احتمال هم وجود دارد که دونالد ترامپ با اعزام نیروی کمتر از این رقم موافقت کند."

اما ساعاتی بعد به گزارش تسنیم به نقل از نقل از اینترفاکس، «آلیسا فرح» سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون)، امروز- پنچشنبه- در «توییتر» نوشت: «گزارش وال استریت ژورنال اشتباه است. ایالات متحده به دنبال اعزام 14 هزار سرباز دیگر به خاورمیانه نیست.»

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها