رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 472565

تاج: قرارداد ویلموتس ۳ میلیون دلار نیست

ساعت24-رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: ویلموتس وقتی به ایران آمد قرارداد مالی خوبی با او بستیم که رقم آن ۳ میلیون دلار نیست.

div>

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان با حضور در برنامه ورزش و مردم در خصوص حواشی اخیر برای تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: در ابتدا به وحید شمسایی به دلیل درگذشت پدرش تسلیت می‌گویم. من می خواهم همه بحث هایی که مطرح شده و قابل اطلاع رسانی است توضیح بدهم.

او در ادامه افزود: پس از جام جهانی روسیه و جام ملت‌های آسیا بسیاری اعتقاد داشتند مربی جوان و خارجی برای تیم ملی استخدام شود و هیچکس پس از کی روش توصیه مربی داخلی نمی‌کرد ما با چند گزینه جوان مثل لوپتگی صحبت کردیم، اما او به دلیل سرطان پدرش نتوانست بیاید. من نه، اما برخی دوستان با رنار صحبت کردند، اما او می‌خواست شهریور بیاید، اما باید از خرداد مربی را استخدام می‌کردیم. پس از این‌ها سراغ ویلموتس رفتیم هرچند الان همه دنبال مقصر هستند، اما در آن زمان همه تمجید می‌کردند. انتخاب درستی داشتیم چراکه او مربی جوانی بود که سابقه سرمربیگری تیم بزرگ و جام جهانی را داشت.

تاج افزود: پس از حضور ویلموتس قرارداد بسیار خوبی بسته شد. برخی مفاد را آورده ام و برخلاف اینکه می‌گویند این چه قراردادی است. من می‌خواهم آن را شفاف سازی کنم. شفاف سازی با افشاگری متفاوت است. ویلموتس وقتی به ایران آمد قرارداد مالی خوبی با او بستیم که رقم آن ۳ میلیون دلار نیست. در بندی از قرارداد آمده که درباره مبلغ شفاف سازی از سوی طرفین نشود و در بند ۵ قرارداد هم آمده هرکس به هر دلیلی فسخ قرارداد کند طرف مقابل باید تا سه ماه غرامت این فسخ را بپردازد همچنین او باید ۶ هفته در سال مرخصی می‌گرفت.

تاج ادامه داد: اگر رقم قرارداد ویلموتس ۲ میلیون دلار باشد و او فسخ کرده باشد باید به ما غرامت بدهد. دروغ گفتن در رسانه ملی درست نیست. حقوق ویلموتس با دستیارانش هم سه میلیون دلار نیست. در قرارداد ویلموتس همه چیز دیده شده بود و از کارشناسانی مانند بیگلری که رئیس کمیته استیناف AFC است نظر خواهی کردیم و این قرارداد مشکل قرارداد قبلی را ندارد و رقم آن منطقی است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها