رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 472657

زریبافان: جلسه‌ای با احمدینژاد ندارم/ برای ثبت نام در انتخابات با کسی مشورت نکردم

ساعت24-معاون رئیس‌جمهور در دولت یازدهم و رئیس پیشین بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه جلساتی با احمدی‌نژاد ندارم، گفت: برای ثبت نام در انتخابات با کسی نه مشورت می کنم و نه هماهنگ می کنم.

مسعود زریبافان معاون رئیس جمهور در دولت یازدهم و رئیس پیشین بنیاد شهید و امور ایثارگران که صبح شنبه جهت ثبت نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات فرمانداری تهران حضور یافته بود در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه مسئولان باید به جای حرف زدن کار کنند، در پاسخ به این پرسش که هماهنگی گسترده‌ای انجام شده تا نزدیکان آقای احمدی نژاد در انتخابات مجلس ثبت نام کنند، تاکید کرد: من برای ثبت نام در انتخابات با کسی نه مشورت می کنم و نه هماهنگ می کنم.

وی در ارزیابی از عملکرد مجلس دهم با بیان اینکه هر مجلسی محاسن و معایب خود را دارد، گفت: توقع مردم و نظام از مجلس دهم بیشتر از آن چیزی بود که در این مجلس مشاهده می کنید.

رئیس سابق بنیاد شهید همچنین در پاسخ به این پرسش که مهمترین اولویت مجلس یازدهم چیست؟ خاطرنشان کرد: مجلس یازدهم باید مجلسی کارآمدتر و مردمی تر باشد.

زریبافان در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا همچنان آقای احمدی نژاد را می بینید و در جلسات ایشان شرکت می کنید؟ اظهار کرد: خیر؛ من جلساتی با ایشان ندارم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها