رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 472714

شخصیت شناسی با انتخاب یکی از این شیرینی ها! عکس

ساعت24-یکی از شیرینی‌های زیر را انتخاب کنید تا بگوییم چه شخصیتی دارید؟

خبر
کارشناسان بر این باور هستند که بین شخصیت و ناخودآگاه مردم یک رابطه مستقیم وجود دارد. چالش زیر هم بر همین اساس است. اینکه کدام یک از پای‌های زیر را انتخاب کنید خیلی هم تصادفی نیست و با ناخوادآگاه و شخصیت درونی شما رابطه مستقیمی دارد.

به همین خاطر از شما دعوت می‌کنیم تا یکی از شیرینی‌های زیر را انتخاب کنید و بر اساس شماره آن ببینید چه شخصیتی دارید و آیا با روحیه واقعی شما همخوانی دارد یا خیر. همراهمان باشید.

به عکس زیر نگاه کنید و یکی از شماره‌ها را انتخاب کنید.


شخصیت شناسی با توجه به یکی از شیرینی ها

۱- پای به شکل دایره

اگر اولین انتخاب شما پای به شکل دایره است یعنی انسان متفکر و تحلیل‌گری هستید. شما استعداد بسیار زیادی در «خارج از چهارچوب» فکر کردن دارید. وقت خود را تلف نمی‌کنید و همیشه بهترین و موثرین روش برای انجام کارها را در پیش می‌گیرید؛ فرقی هم ندارد این کار چیست، از شستن ماشین گرفته تا عوض کردن گارگزار بیمه.

شما در یافتن راه‌حل مشکلات مختلف بسیار بهتر از بقیه مردم رفتار می‌کنید و به راحتی تسلیم نمی‌شوید. همچنین باید بدانید که انسانی راستین و منطقی هستید و همه امور را به درستی انجام می‌دهید.

۲- پای به شکل پنج‌ضلعی

شما تا حدی انسان تک‌رویی هستید. چندان تمایلی به نمایش احساسات خود ندارید اما در تفسیر احساسات دیگران بسیار مهارت دارید. احتمالا اطرافیان بارها به شما گفته‌اند که چه حس قوی و بینش درستی نسبت به عواطف درونی‌شان دارید. توانایی خواندن تفکرات دیگران که در شما بسیار پررنگ است به خاطر این است که سال‌ها مشاهده‌گر و نظاره‌کننده خوبی بوده‌اید و این مساله کمک کرده تا بتوانید نتایج افکار و احساسات اطرافیان را خیل خوب حس و درک کنید.

شما انسانی بسیار آرام و خونسرد هستید و می‌توانید خود را از هیجان اطراف دور نگه دارید.

۳- پای به شکل چند ضلعی

شما انسانی خلاق و مبتکر هستید و دوست دارید زندگی را با تمامی لذت‌های بچشید و از تمامی لحظه‌های خود لذت می‌برید. انسانی پر شور و پر هیجان هستید و دوست دارید همیشه در مرکز توجهات قرار داشته باشید. معاشرت با شما بسیار لذت‌بخش است زیرا به خوبی می‌دانید با هر کسی چه رفتاری داشته باشید. روحیه‌ شما به گونه‌ای است که به ندرت نیمه خالی لیوان را می‌بینید.

۴- پای به شکل ستاره

شما ذاتا مدیر و رهبر هستید. از اینکه خود و توانایی‌های خود را به چالش بکشید لذت می‌برید. شما با قدرت درونی توانایی حل هرگونه مشکلی را در زندگی دارید. در واقع باید این طور گفت که مشکلات و چالش‌ها برای شما همچون حل یک معما و بازی برای تقویت مغز و ذهنتان هستند. شما از کنترل کردن اوضاع بسیار لذت می‌برید و توانایی آن را هم دارید. ممکن است اطرافیان به شما بگویند که همیشه آنها را تحت کنترل خود دارید.

۵- پای به شکل قلب

شما استعدادهای بسیار خوبی دارید و همین باعث می‌شود تا اطرافیان به شما علاقه داشته باشند. انسانی بسیار مهربان و با محبت هستید که به خوبی حواسش به اطرافیانش است و یک شنونده بسیار عالی محسوب می‌شوید. به لحاظ دوستی کاملا پشتیبان هستید و بحث و دعوا تا حد امکان دوری می‌کنید. این مساله تا حدی برایتان جدی است که حتی خودتان را در این مسیر قربانی می‌کنید..

روزیاتو

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها