رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 472816

نقشه قالیباف برای دولت روحانی /معنای خنده «سردار» به روزهای سخت «شیخ» چیست؟

ساعت24-شهردار سابق تهران مثل سرداران فاتح جنگ که میان کشتگان دشمن قدم می‌زنند وارد وزارت کشور شد و شناسنامه‌اش را به عکاسان نشان داد و آنها هم برای بار چهارم از این قاب تکراری عکس برداشتند.

روحاني و قاليباف
ژستی که قالیباف گرفته بود نه به خاطر دستاوردهای خودش بلکه بیانگر آن است که سردار از روزهای سخت شیخ به نفع خود استفاده می‌کند.

اصول‌گرایان می‌خواهند جواب فتح سنگر به سنگر را بدهند. به خاطر همین می‌توانند به راحتی خاطرات مجالس سه گانه اصول‌گرا یعنی پارلمان‌های هفتم، هشتم و نهم را زنده کنند و بعد در سال ۱۴۰۰ به سراغ دولت بروند و بالاخره یک اصول‌گرا را به ریاست جمهوری برسانند.

رییس جمهور در سال ۹۹ باید خود را آماده روزهای سخت کند. روزهایی که وزرا و البته خودش هر روز باید راهی مجلس شوند و به سوالات و استیضاح‌های نمایندگان اصول‌گرا پاسخ بدهند.

وقتی از اصول‌گرایانی که در انتخابات ثبت نام کردند حرف می‌زنیم از میانه‌روها حرف نمی‌زنیم از تندروترین راست‌گرایان سخن به میان می‌آوریم. از قالیباف، زاکانی، نادران، رسایی، کوچک‌زاده، یامین پور و ...

بیانیه انتخاباتی قالیباف را بخوانید تا بدانید آنها چه نقشه‌ای برای روحانی و دولت دوازدهم دارند.

روحانی و اعضای فراکسیون امید این روزها به جای گلایه بهتر است با مردم حرف بزنند و از شرایطی که بر آنها رفته است، سخن بگویند. آقای عارف بهتر است بعد از ۴ سال سکوت دیگر به زبان بیاید و از سختی‌های نمایندگی و چرایی محقق نشدن شعارهای انتخاباتی بگوید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها