رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 472876

حمله تند قوچانی به عارف؛ چرا اینقدر بیمسئولیت و باری به هر جهت هستید؟/ این انتخابات «آغاز پایان اصلاح‌طلبان خسته» است

ساعت 24-سردبیر روزنامه سازندگی با انتقاد از سیاست‌های انتخاباتی شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، انتخابات مجلس یازدهم را «آغاز پایانِ اصلاح‌طلبان‌ خسته» دانست.

div>

محمد قوچانی سردبیر روزنامه سازندگی و از اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، در یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود از بی‌برنامگی عارف و شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان انتقاد کرد و نوشت:

امشب برای نخستین بار عاجز شدم از تیتر زدن برای خبر کسالت‌باری که ناگزیر بودم بر صفحه یک سازندگی بنشانم: نه اینکه به رسم این روزگار از انتخابات عبور کرده باشم، بلکه بدان سبب که بی‌کفایتی شورای عالی اصلاح طلبان در راهبری انتخاباتی آنان را باید روایت می‌کردم. آقای عارف فکر کردند چون خودشان نامزد نمی‌شوند نیاز نیست در مقام رییس شورای عالی اصلاح طلبان از دیگران دعوت کنند و دیگر بزرگان...

این روزها آن قدر علیه نهاد انتخابات و اصلاحات حرف زدند که خودشان هم ظاهرا از اصلاحات و انتخابات پشیمان شدند و توبه کردند و از سر بی‌خیالی و بی برنامه‌گی و به نظرم بریدگی ما را مقابل اصولگرایان جوان رها کردند. حتی اگر فکر کنیم مردم رای نمی‌دهند حق نداشتیم در برابر آرمان‌های اصلاح طلبی این قدر بی‌مسئولیت و باری به هر جهت باشیم. نمی‌شود هم حرفهای انقلابی زد و هم حرفهای انتخاباتی. نمی‌توان هم اپوزیسیون بود و هم چشمی به حاکمیت داشت.

این "آغاز یک پایان" است. "آغاز پایان اصلاح طلبان‌" خسته و نااستواری که فقط در زمین هموار می‌توانند سیاست ورزی کنند. ما به یک شکست نیاز داریم تا به خود آییم و اصلاح‌طلبی را اصلاح کنیم... ما اصلاح طلب می‌مانیم، حتی اگر در اقلیت باشیم... این بی‌تدبیری است که ما را اقلیت می‌کند، نه رای اکثریت... .

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها