رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 473237

سیدجلال حسینی: عراقچی چه کاری برای پرسپولیس انجام داده؟!

ساعت 24-کاپیتان پرسپولیس گفت: مشکلات مالی پرسپولیس همچنان باقی است و هنوز خیلی از بازیکنان، مطالباتشان را دریافت نکرده‌اند.

style="text-align:justify">سید جلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس پس از پیروزی دو بر یک پرسپولیس برابر گل گهر سیرجان گفت: بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم به یک برد حساس هم دست پیدا کنیم.: ما بازی به بازی پیش می رویم و تلاش می کنیم تا خود را به صدر جدول برسانیم.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود بین پرسپولیس و استقلال تبعیض گذاشته می شود، گفت: چه کسی این حرف را زده است. به من بگویید تا جواب او را بدهم. برخی حق ندارند در مورد پرسپولیس صحبت کنند. وقتی کسی چیزی نمی داند نباید در مورد آن اظهار نظر کند. بهتر است سکوت کنند و وقتی سند و مدرکی ندارند، چیزی نگویند.

کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: کالدرون، بشار، رادوشوویچ، بودیمیر و حتی بازیکنان داخلی پولی دریافت نکردند. یک روز گفتند آقای عراقچی طرفدار تیم پرسپولیس است اما او برای تیم ما چه کار مهمی انجام داد که به او پرسپولیسی می گویند؟ من حرف دل همه بازیکنان را می زنم. عده ای دست از سر پرسپولیس بر نمی دارند و به دنبال حاشیه سازی هستند. به آنها اخطار می دهم این صحبت ها را تمام کرده و در مورد پرسپولیس صحبت نکنند چون سند و مدرکی ندارند.

حسینی در مورد دیدار روز شنبه پرسپولیس برابر سایپا تأکید کرد: اگر می خواهیم به صدر جدول برسیم باید تمام بازی هایمان را با پیروزی به پایان برسانیم. البته گل گهر مقابل ما بازی خوبی انجام داد اما تجربه ما باعث شد تا این تیم را شکست دهیم و امیدوارم بتوانیم روز شنبه، سایپا را هم شکست دهیم.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها