رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 473250

توصیه مجری ضدانقلاب به مهناز افشار

ساعت 24- شهرام همایون با اشاره به فعالیت مهناز افشار در شبکه‌ای وابسته به عربستان سعودی توصیه‌ای را خطاب به او مطرح کرد.

style="text-align:justify">چند وقتی است که ویدئویی از مهناز افشار در فضای مجازی منتشر شده است که او را در کنار خوانندگان لس‌آنجلسی در برنامه استعدادیابی در یکی از شبکه‌های فارسی‌زبان خارجی که از سوی عربستان سعودی اداره می‌شود، نشان می‌دهد.

انتشار این ویدئو بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت. یکی از کسانی که نظر خود را درباره حضور مهناز افشار در این مسابقه‌ اعلام کرده است "شهرام همایون" مدیر شبکه ماهواره‌ای ضد انقلاب کانال یک است.

او در برنامه‌ای تلویزیونی خطاب به داوران حاضر در این برنامه از حضور این چهره‌ها در رسانه‌ وابسته به عربستان به شدت انتقاد کرد. همایون در بخشی از برنامه خود خطاب به مهناز افشار هنرپیشه ایرانی که چند ماهی است به اروپا مهاجرت کرده است از تصمیمش برای همکاری با این برنامه ابراز نگرانی کرد.

مهناز افشار سلبریتی پرحاشیه چند هفته‌ای است که در کنار چند تن از خوانندگان لس‌آنجلسی مشغول ضبط برنامه‌ای با هدف به ظاهر استعدادیابی برای ایرانیان در خارج از کشور است که هزینه آن را عربستان سعودی بر عهده دارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها