رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 473251

میناوند: فقط برانکو میتواند به تیم ملی کمک کند

ساعت 24-بازیکن سابق فوتبال گفت: به نظرم گروه پرسپولیس در آسیا سخت است، اما بازیکنان این تیم می‌توانند حریفان خود را شکست بدهند و لیاقتش را دارند.

style="text-align:justify">مهرداد میناوند درباره ارزیابی اش از قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا و گروهی که پرسپولیس در آن قرار گرفته است، اظهار کرد: متاسفانه هر تیمی که قهرمان می‌شود در گروه سخت تری قرار می‌گیرد و تیم‌هایی که از پلی آف بالا می‌آیند، گروهشان آسانتر است. من فکر می‌کنم با هوادارانی که با تیم پرسپولیس دوباره آشتی کردند و به طور حتم به استادیوم می‌آیند، در نهایت ما می‌توانیم حریفان آسیایی خود را شکست بدهیم. اگر ما در گروه ضعیفی قرار می‌گرفتیم و از آن گروه بالا می‌آمدیم باز هم باید با تیم‌های قدرتمندتر در مرحله بعد بازی می‌کردیم. به نظرم گروه سختی است، اما بازیکنان پرسپولیس می‌توانند حریفان خود را شکست بدهند و لیاقتش را دارند.

او ادامه داد: ما با ۱۲، ۱۳ بازیکن به فینال آسیا رفتیم و اکنون هم تیم پرسپولیس پرمهره است و امیدوارم مردم حمایت کنند و این اتفاق بزرگ برای ما رخ بدهد.
انتقادات از پرسپولیس سازنده بوده است

میناوند درباره اینکه انتقاداتی به ترکیب پرسپولیس صورت می‌گرفت و این وضعیت بهتر شده است یا نه! گفت: روند پرسپولیس باید زودتر پیشرفت می‌کرد، اما اگر من که چند سال در پرسپولیس و تیم ملی بازی کردم از تیم خود انتقاد نکنم کار درستی نیست. نتیجه انتقادات سالم باعث می‌شود که مربی متوجه این موضوع شود که از چند بازیکن می‌تواند بهره خوبی ببرد و این انتقاد سازنده است. کالدرون مربی ماست و از جای دیگر نیامده است و دشمن او نیستیم. مسئولیت بر گردن من است که این حرف‌ها را بزنم و خدا را شکر بازی قبل اتفاق خوبی افتاده است و امروز هم شاهد یک بازی تهاجمی و خوبی بودیم و از پرسپولیس همیشه انتظار داریم.

بازیکن سابق تیم ملی درباره اینکه نظرش درباره حضور برانکو در تیم ملی فوتبال گفت: به نظرم در این مقطع فقط برانکو می‌تواند به تیم ملی کمک کند و اینکه می‌گویند دو دستگی به وجود می‌آید در نهایت هر مربی که بیاید این اتفاق رخ می‌دهد. اگر مربی داخلی هم برای هدایت تیم ملی انتخاب کنند و امثال قلعه نویی را بگذارند صددرصد دو دستگی ایجاد می‌شود. تیم ملی را به رنگ تیم ملی ببینیم و به طور حتم برانکو سال‌ها در ایران بوده است به طور حتم می‌تواند کمک‌های بسیار خوبی کند

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: از هواداران درخواست کردم که به ورزشگاه بیایند و تیم خود را حمایت کنند و بازی‌های پرسپولیس چنگی به دل نمی‌زند و من به خاطر موضوعاتی به ورزشگاه نمی‌آمدم، اما اکنون به تمام قدرت از پرسپولیس حمایت می‌کنم.

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها