رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 473265

ماجرای وجود قرص در کیک‌های دانش‌آموزان سیستان و بلوچستانی!+عکس

ساعت24-مدتی است تصاویری مربوط به قرص‌هایی که در میان کیک‌های خوراکی قرار داده شده فضای مجازی سیستان و بلوچستان و به ویژه صفحات و کانال‌های مربوط به گروه‌های معاند را پر کرده است.

style="text-align: justify;"> مدتی است فضای مجازی پر از تصاویر مربوط به کیک‌های خوراکی شده است که در میان آن‌ها قرص‌هایی جایگذاری شده‌اند، در حالی این تصاویر منتشر شده اند که ما موفق شدیم یکی از موارد مورد وثوق آن را پیدا و پیگیری کنیم.

این موضوع خبرنگار ما را بر آن داشت که در تماس با مسئولان پیگیر ماجرا شود و بالاخره یکی از موارد موثق که توسط خانواده‌ای در سراوان در میان کیک خوراکی کودک‌شان پیدا شده بود مورد پیگیری قرار گرفت.

دانشگاه علوم پزشکی زاهدان: در حال بررسی هستیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان که مدعی بود خودشان نیز در حال بررسی این موضوع هستند، اظهار داشت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد این تصاویر که از یک هفته پیش در فضای مجازی پخش شده مربوط به پیدا شدن قرص در میان کیک خوراکی متعلق به دانش‌آموزان در مدارس جنوب استان است.

سیدمحمد هاشمی شهری گفت: هنوز مشخص نشده این‌ها واقعاً قرص هستند و یا اسمارتیز‌های خوراکی، اما ما همچنان بررسی موضوع را در دستور کار داریم و به زودی پاسخگو خواهیم بود.

بنا بر این گزارش قرص‌هایی که تصاویرشان در فضای مجازی رسانه‌ای شده و لا به لای کیک‌ها دیده می‌شود مربوط به یکی از کارخانه‌های استانی در شمال شرق ایران هستند و نمونه قرص دار آن در شهر سراوان دیده شده است.

ماجرامشکوک است

روابط عمومی علوم پزشکی زاهدان مدعی شده است که احتمال دروغ بودن ماجرا و مشکوک بودن آن وجود دارد و بررسی‌های خبرنگار ما نیز نشان می‌دهد تصاویری که اخیراً تحت همین عنوان‌ها در شبکه‌های اجتماعی به خصوص کانال‌های معاند و بدون هرگونه سند و مدرکی پخش شده است، مربوط به یک برند خاص کیک و یا یک نوع قرص نیستند.

عباسی، روابط عمومی علوم پزشکی زاهدان مدعی شد: ماجرا مربوط به یک مورد است که خانواده‌ای در سراوان در میان کیک دانش آموز خود دو عدد قرص سفید رنگ پیدا کردند و بعد از اینکه به ما ماجرا را گفتند، سریعاً موضوع تحت بررسی قرار گرفت و حتی واحد صنفی که این کیک را به فروش رسانده بود، مورد بررسی قرار گرفت و هیچ مورد دیگری مانند این کیک در آنجا پیدا نشد.

وی با اشاره به اینکه، کیک هنگام بررسی باز شده بود ادامه داد: این موضوع با توجه به نوع اتفاق به ما منعکس شده است و کار‌های قانونی آن در حال انجام شده است و بررسی نوع قرص و صحت و سقم آن در دستور کار بررسی تیم حراست ما قرار دارد.

عباسی در انتها با اشاره به این که خود ماجرا نیز مشکوک است در ادامه اظهار داشت: موضوع از طریق مراجع ذیصلاح در حال پیگیری است و امکان اینکه موضوع دروغ باشد با توجه به این که نمونه دیگری تا به الان گزارش نشده است وجود دارد، چرا که مورد دیگری مانند همین کیک حتی در واحد صنفی فروشنده نیز پیدا نشد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها