رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 473337

آذری جهرمی: دستور برخورد با اپراتورهای متخلف در زمان قطعی اینترنت را داده‌ام

ساعت24-برخی اپراتورها در زمان قطع اینترنت در کشور، اینترنت به نرخ بین‌الملل به مشترکین داده‌اند که مصداق حق الناس است و دستور برخورد دادم.

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات امروز در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: در زمان قطع اینترنت 1080 میلیارد تومان خسارت به شرکت‌های خدمات اینترنت وارد شد.

وی افزود: بحث دیگر، موضوعی بود که دیروز متوجه شدم و آن این بود که برخی اپراتورها در زمان قطع اینترنت در کشور، اینترنت به نرخ بین‌الملل به مشترکین داده‌اند که مصداق حق الناس است و دستور برخورد دادم.

آذری جهرمی با تاکید بر اینکه شبکه ملی اطلاعات برای کشور اهمیت دارد گفت: ما قصدی برای استفاده نکردن از اینترنت بین الملل نداریم، چون اینترنت حکم اکسیژن دارد اما برای مقابله با تحریم نیازمند شبکه ملی اطلاعت هستیم.

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات اظهار داشت: ما با حمله بسیار سازمان‌یافته علیه دولت الکترونیک مواجه بوده که توسط سپر امنیتی «دِژ پا» با آن مقابله شد.

وزیر ارتباطات درباره مصاحبه نزار زکا علیه وی مبنی بر اینکه بازجو بوده است گفت: احتمالا گرد نخودی که مصرف کرده خوب بود
او‌مباحثی را باهم قاطی کرده
انهایی که گفتند من بازجوی‌وزارت اطلاعات بودم بدانند مربوط به قبل از سال ۸۸ بوده
ان سالی که وی‌ به ایران امده من وزارت ارتباطات بودم وضمن اینکه وی بازداشت سپاه بوده نه وزارت اطلاعات.

وزیر ارتباطات درباره مصاحبه نزار زکا مبنی بر اینکه وی را بازجوی خود برشمرده است، گفت: احتمالاً گرد نخودی که مصرف کرده خوب بوده است، او‌ مباحثی را با هم قاطی کرده است.

وزیر ارتباطات ادامه داد: آنهایی که گفتند من در وزارت اطلاعات بوده‌ام، بدانند مربوط به قبل از سال ۸۸ بوده است.

وی تاکید کرد: سال 92 که وی (زاکا) ‌ به ایران آمده است، من وزارت ارتباطات بودم و ضمن اینکه وی بازداشت سپاه بوده نه وزارت اطلاعات.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها