رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 473344

واعظی: آمریکا و اسرائیل و برخی کشورها روی اتفاقات آبان‌ماه حساب بازکرده بودند

ساعت24-رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: باید از همه ارگان‌ها و نیروهای امنیتی و انتظامی، از سپاه و بسیج تشکر کنیم که در زمان کوتاه اقدام خوبی انجام دادند و مردم هم کار بزرگ‌تر را انجام داده و در سراسر کشور به‌صورت میلیونی در میدان حاضر شدند.

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران طی سخنانی گفت: برخی کشورها از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی و همچنین برخی کشورهای ارتجاع منطقه و برخی کشورهای اروپایی برای اتفاقاتی که در آبان‌ماه افتاد خیلی حساب بازکرده بودند و برنامه‌ریزی و مصاحبه انجام داده بودند.

وی افزود:اینکه این اتفاقات در 48 ساعت پایان یافت، آنها را بهم ریخت و برای اینکه حرف‌های گذشته‌شان را اصلاح کنند به اظهاراتی که معلوم است پراکنده‌گویی بوده و پایه و اساسی ندارد متوسل شدند. ما اول باید از همه ارگان‌ها و نیروهای امنیتی و انتظامی، از سپاه و بسیج تشکر کنیم چون در زمان کوتاه اقدام خوبی انجام دادند و مردم کار بزرگ‌تر را انجام دادند و در سراسر کشور به‌صورت میلیونی در میدان حاضر شدند و مخالفت خود را با این‌گونه روش‌ها و تخریب‌ها اعلام نمودند. این حضور نشان‌دهنده اقتدار کشور، مردم و نظام است و دشمنان ما در مقابل منفعل شدند. ما کشورها را در این نوع شرایط، خوب می‌شناسیم و مراودات‌مان را بر همین اساس تنظیم می‌کنیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها