رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 473378

کالدرون راه استراماچونی را میرود؟

ساعت24-با توجه به شرایط پرسپولیس، ممکن است اتفاقی که برای استقلال رخ داد این بار برای دیگر تیم پایتخت بیفتد و کالدرون هم راه استراماچونی را در پیش بگیرد.

باشگاه پرسپولیس تا 5 دی ماه مهلت دارد تا مطالبات گابریل کالدرون را پرداخت کند تا مانع فسخ قرارداد یک‌طرفه او شود این در حالی است که زمان پرداخت قسط دوم کالدرون هم به زودی فرا می‌رسد و این باشگاه مجبور به پرداخت 300 هزار دلار دیگر به سرمربی آرژانتینی خود خواهد شد.

کالدرون اخیرا تاکید کرده تا 5 دی صبر می‌کند و اگر پول پرداخت نشود در مورد آینده‌اش در پرسپولیس تصمیم خواهد گرفت. تصمیمی که استراماچونی اتخاذ کرد و رفتن را به ماندن ترجیح داد.

مدتی پیش عنوان شد که کالدرون با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس تهدید و در واقع اقدام قانونی برای فسخ قرارداد یک‌طرفه را آغاز کرده است. سرمربی آرژانتینی در حقیقت فقط در مصاحبه‌هایش تهدید به جدایی نکرده و اقدامات قانونی خود را هم در این زمینه انجام داده است.

باشگاه پرسپولیس در حال حاضر 186 هزار به کالدرون پرداخت کرده و باید تا 5 دی ماه 114 هزار دلار دیگر به سرمربی خود پرداخت کند تا او بدین ترتیب فقط پیش قراردادش را دریافت کرده باشد. پیش قراردادی که باید مدیریت پیشین پرسپولیس در زمان عقد قرارداد به کالدرون می‌داد که این اتفاق رخ نداد. در پایان نیم‌فصل هم که فقط یک بازی دیگر آن باقی مانده، کالدرون باید 300 هزار دیگر به عنوان قسط دوم قراردادش دریافت کند. در واقع پرسپولیس باید تا چندی دیگر 414 هزار دلار به سرمربی‌اش بپردازد.

کل قرارداد کالدرون بدون در نظر گرفتن آپشن‌هایش 850 هزار دلار است در حالی که مبلغ آخرین قرارداد برانکو با پرسپولیس 700 هزار دلار بود. سرمربی آرژانتینی در شرایطی با این قرارداد سنگین به پرسپولیس آمد که نزدیک به دو سال بدون تیم بود و شاید می‌شد او را حتی با نیمی از قراردادش هم به پرسپولیس آورد. هر چند وقتی جونیور با آن سطح فنی توسط مدیران وقت پرسپولیس با مبلغ 570 هزار دلار ( به گفته انصاری‌فرد) جذب شد، نمی‌شود بیشتر از این انتظار داشت.

نکته جالب توجه اینکه اخیرا شایعه شده بود کالدرون با پیشنهاد 4 میلیون دلاری تیم ملی امارات مواجه شده که این خبر از سوی مسئولان فدراسیون این کشور تکذیب شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها