رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 473392

ماجرای پیدا شدن قرص در کیک دانش آموزان چه بود؟

ساعت24-مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: موضوع پیدا شدن قرص در کیک از این لحاظ که نظارت بر تولید و مواد غذایی به نحو مطلوب نبوده تقریبا به هیچ وجه صحت ندارد و این موضوع مربوط به حوزه پلیس فتا و نیروی های انتظامی است و در مجموع پیدا شدن قرص در کیک شایعه است.

style="text-align:justify">روز گذشته فیلمی در فضای مجازی دست به دست چرخید که در آن یک کیک در بوفه مدرسه حاوی یک نوع قرص اعتیاد آور بود.

کیانوش جهانپور، مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در پخش زنده شبکه خبر گفت: موضوع پیدا شدن قرص در کیک از این لحاظ که نظارت بر تولید و مواد غذایی به نحو مطلوب نبوده تقریبا به هیچ وجه صحت ندارد و این موضوع مربوط به حوزه پلیس فتا و نیروی های انتظامی است و در مجموع پیدا شدن قرص در کیک شایعه است.

وی در ادامه تاکید کرد: وجود قرص در کیک امکان پذیر نیست و تاکنون هیچ مورد مستندی درباره وجود قرص در کیک مشاهده نشده است و موضوع خارج از حوزه سلامت و دارو و مواد غذایی است و باید از ابعاد انتظامی و امنیتی پیگیری شود.

جهانپور در ادامه افزود: مسیر پخش و شرکت سازنده بررسی شده و مشخص شده که این موضوع کذب است. هر جایی که احتمال می رود کیک ها از آنجا ارسال شده باشند نیز بررسی شده و هیچ مورد مشابهی در سایر کیک ها مشاهده نشده است و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

روابط عمومی وزارت بهداشت در ادامه گفت: همه شرکت های مجاز به استفاده از مسئول فنی هستند که ناظر بر کیفیت محصولات است.

انتشار ویدئوی پیدا شدن قرص اعتیاد آور در کیک بوفه مدرسه موجب ایجاد موجی از نگرانی در بین والدین دانش آموزان شده است زیرا خواه ناخواه فرزندان آنها نیز از بوفه مدارس خریدهایی را دارند.

میزان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها