رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 473406

استعدادهای «عصر جدید» طاقچه بالا میگذارند

ساعت24-طبیعی است که یک نفر برای اجرای هنرش دستمزد بگیرد، اما کسی که با تلویزیون به شهرت رسیده لاقل در چند سال اول حرمت رسانه را نگه می‌دارد. صحبت از دستمزد بیست میلیونی است!

style="text-align:justify">طبیعی است که یک نفر برای اجرای هنرش دستمزد بگیرد اما کسی که با تلویزیون به شهرت رسیده لاقل در چند سال اول حرمت رسانه را نگه می‌دارد. صحبت از دستمزد بیست میلیونی است! شنیده می‌شود یکی از خواننده‌هایی که در «عصر جدید» به شهرت رسیده برای حضور در یک برنامه تلویزیونی شبکه سه ۲۰ میلیون تومان خواسته!

طلب دستمزد برای حضور در تلویزیون فقط محدود به آن چهره نمی‌شود دیگر کسانی که در «عصر جدید» چهره شدند هم برای اجرا در تلویزیون پول می‌خواهندمثلا یک نفر از آنها برای تولید صدای موسیقی! دست کم پنج میلیون برای ده دقیقه می‌خواهدیا کسی که تقلید صدای خواننده‌ها را می‌کند و به همین خاطر در «عصر جدید» معروف شده برای یک برنامه کمتر از ۴ میلیون تومان نمی‌گیرد هرچند استثنایاتی هم وجود دارند و تعداد انگشت‌شماری از شرکت‌کنندگان «عصر جدید» و استندآپ کمدین‌های خندوانه حاضرند بدون دستمزد هم در برنامه‌ها شرکت کنند

حال سوال این است چرا تلویزیون با این چهره‌ها قرارداد نمی‌بندد یک سال قبل چه کسی چهره‌های «عصر جدید» را می‌شناخت ؟ مگر آنها با طیب خاطر در این برنامه شرکت نکردند پس چرا حالا ناز می‌کنند؟

روزنامه هفت صبح
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها