رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 473960

هشدار کنعانیمقدم به اصولگرایان: تعدد لیست‌ها موجب شکست‌تان میشود/ شاید فالوورهای قالیباف هم به او رای ندهند

ساعت24-فعال سیاسی اصولگرا می‌گوید: برخی اصولگرایان باید نرمش قهرمانانه از خود نشان دهند تا بتوانند به نقطه مشترک دست یابند، در غیر این صورت تعدد لیست‌ها موجب شکست آرای اصولگرایان خواهد شد.

حسین کنعانی مقدم درباره احتمال رسیدن اصولگرایان به لیست مشترک و هم‌چنین برخی زمزمه‌های درباره ائتلاف پنهانی قالیباف و جبهه پایداری گفت: شورای ائتلاف با محوریت روحانیت مبارز در حال رایزنی با اضلاع مختلف اصولگرایی است و احتمال رسیدن به لیست مشترک زیاد است. اما امکان دارد این لیست از هر دو مجموعه افرادی را در خود داشته باشد و اگر پایداری‌ها به این نتیجه برسند که لیست مورد قبول است، ممکن است از برخی از خواسته های خود عقب‌نشینی کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: دو طرف شرایطی دارند و آن‌ها را مطرح می‌کنند. برخی باید نرمش قهرمانانه از خود نشان دهند تا بتوانند به نقطه مشترک دست یابند، در غیر این صورت تعدد لیست‌ها موجب شکست آرای اصولگرایان خواهد شد.

او هم‌چنین درباره شانس چهره‌هایی مانند قالیباف، میرسلیم، آقاتهرانی و مصباحی مقدم برای سرلیستی اصولگرایان گفت: انتخابات شانسی نیست؛ اگر فردی به جز اصلح بودن رای مردم را هم داشته باشد می‌تواند موفق شود در غیر این صورت صرف اینکه برخی سلبریتی سیاسی باشند یا فالوور انتخاباتی داشته باشند، مبنای آن نیست که مردم به آن کاندیداها رای دهند، اینجا دیگر بحث تعیین سرنوشت کشور است. برخی که چهره‌های تلویزیونی هستند ممکن است رای داشته باشند اما نه رای معنادار. مردم در این انتخابات خیلی تمایلی ندارند که سلبریتی ‌های سیاسی وارد مجلس شوند چونکه پیشتر چوب آن را خورده‌اند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها