رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 473977

پایان ماجرای استراماچونی و استقلال

ساعت 24 - سرپرست باشگاه استقلال گفت: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد «آندره‌آ استراماچونی» پس از اعلام وصول مبلغ واریزی، فردا به ایران باز خواهد گشت.

style="text-align:justify">«اسماعیل خلیل‌زاده» روز یکشنبه اظهار داشت: پول استراماچونی فردا در حساب وی خواهد بود و این مشکل به طور کامل برطرف خواهد شد.

وی افزود: پس از اینکه مبلغ مورد نظر در حساب وی اعلام وصول شود، استراماچونی آماده بازگشت به ایران می‌شود تا دوباره هدایت استقلال را بر عهده بگیرد.

وی تصریح کرد: مبلغ ۱۶۰ هزار یورو مطالبات استراماچونی را از یک شرکت ایرانی در ترکیه گرفته و به حساب وی واریز کردیم.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که چه زمانی استراماچونی به ایران خواهد آمد، اعلام کرد: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد استراماچونی فردا به ایران باز خواهد گشت.

خلیل‌زاده درباره حضور علی فتح‌الله‌زاده در هیات مدیره استقلال نیز گفت: فتح‌الله‌زاده از مدیران شناخته شده فوتبال ایران است که در استقلال سابقه مدیریت داشته و کارنامه خوبی را از خود بر جای گذاشته است.

وی تاکید کرد: مدیرعامل استقلال در نشست هیات مدیره انتخاب و برای صدور حکم به وزیر ورزش و جوانان معرفی خواهد شد.

سرپرست باشگاه استقلال افزود: استقلال پیروزی دلچسب و ارزشمندی را مقابل شاهین‌شهرداری بوشهر کسب کرد که این نتیجه با تلاش، همدلی و غیرت بازیکنان استقلال به دست آمد و مبلغ ۱۴۰ میلیون تومان به طور نقدی به اعضای تیم پاداش دادیم.

خلیل‌زاده در پایان گفت: مشکل زمین استقلال به زودی حل خواهد شد تا این تیم با بهترین شرایط آماده مسابقات آینده شود.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها