رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 474019

کناره‌گیری روحانیت مبارز از اعلام لیست انتخاباتی

ساعت24-عضو جامعه روحانیت مبارز استان تهران گفت: طلاب و روحانیون همیشه فکر همه اقشار جامعه بودند به غیر از خودشان، طلاب و روحانیت نقش مهمی در انقلاب ایفا کرده اند؛ در انتخابات مجلس شورای اسلامی جامعه روحانیت مبارز هیچ لیستی را از طرف این جامعه نمی دهد.

امشب اولین جلسه اعضای جامعه روحانیت مبارز شهرستان قرچک با حضور امام جمعه، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان قرچک، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و برخی از روحانیت و مبلغین شهرستان در دفتر امام جمعه قرچک برگزار شد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی گلپایگانی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این جلسه اظهار کرد: جامعه روحانیت مبارزه به مدت ۲ سال است که فعالیت خود را در سراسر کشور آغاز کرده است ، در گذشته طلاب و روحانیت انسجام سراسری نداشته اند، اما باتوجه ویژه این جامعه به طلاب در سراسر کشور امیدواریم یک جامعه فعال و پویا داشته باشیم.

وی ادامه داد: کلیه صنف ها برای خود اتحادیه دارند اما متاسفانه در سالهای گذشته طلاب و روحانیون مظلوم واقعا شده بودند و جامعه فعالی نداشتند و امیدواریم با وجود جامعه روحانیت مبارز این خلا برطرف شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران یادآور شد: طلاب و روحانیون همیشه فکر همه اقشار جامعه بودند به غیر از خودشان، طلاب و روحانیت نقش مهمی در انقلاب ایفا کرده اند؛ در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی جامعه روحانیت مبارز هیچ لیستی را از طرف این جامعه نمی دهد.

محمودی خاطر نشان کرد: مردم انقلابی و با بصیرت باید بدانند که روحانیت هویت دارد، شهرستانی هایی که تعداد ۳۰ روحانی در آن شهر داشته باشد می توانند این جامعه را تشکیل بدهند.

عضو جامعه روحانیت مبارز استان تهران اظهار کرد: پرچمداری در انقلاب و نظام در تمامی حوزه های دینی، انقلابی، سیاسی، فرهنگی و... بر عهده روحانیت می باشد؛ با تمام انتقادهای که به برخی مسائل داریم اما روحانیت و طلاب افتخار می کنند که از این انقلاب مهدوی حمایت می کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها