رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 475456

۴ ماسک جادویی برای رفع موخوره

ساعت24 - اگر شما درگیر موخوره هستید، با خواندن این مطلب روش‌های خانگی را برای رفع این مشکل خواهید آموخت.

موی پرپشت
موخوره به چند شاخه شدن انتهای مو گفته می‌شود که در آن، لایه محافظ فیبر‌های انتهایی مو از بین می‌رود و مو شکننده می‌شود و به شکل چند شاخه در می‌آید. اگر شما درگیر موخوره هستید، با خواندن این مطلب روش‌های خانگی را برای رفع این مشکل خواهید آموخت.

ماسک تخم مرغ ،ابتدا مو‌ها را بشویید. زرده تخم مرغ را با دو یا سه قاشق غذاخوری روغن زیتون و یک قاشق عسل مخلوط کنید.

این ماسک را روی مو‌های مرطوب بمالید و ۳۰ دقیقه صبر کنید. سپس آن را با شامپو بشویید.

روش دیگر:یک عدد تخم مرغ را با یک قاشق چای خوری روغن بادام مخلوط کنید. این ماسک را روی مو‌های خشک بمالید.۲۰ تا ۳۰ دقیقه صبر و سپس مو‌ها را شامپو کنید.

ماسک با سس مایونز

مو‌ها را خیس کنید و با حوله آب اضافی آن را بگیرید. نیم پیمانه سس مایونز را روی مو‌ها بمالید. دست کم ۱۵ تا ۲۰ دقیقه صبر کنید. سپس مو‌ها را بشویید و شامپو کنید. یک یا دو بار در هفته این کار را تکرار کنید.

توجه: مو‌ها ممکن است تا روز بعد از استفاده از سس مایونز بوی بد بدهند.

ماسک آب پیاز و عسل

عسل را به یک فنجان آب پیاز اضافه کنید. مخلوط تهیه شده را روی پوست سر و قسمت‌های پایینی موهایتان بزنید. بگذارید ۳۰ دقیقه روی مو باقی بماند و در نهایت با شامپوی ملایم و غیر سولفاته بشویید و نرم کننده مصرف کنید. شما می‌توانید یک بار در هفته از این ترکیب استفاده کنید.

چای بابونه

چند کیسه چای بابونه را بجوشانید. بگذارید برای ۵ تا ۱۰ دقیقه دم بکشد؛ سپس منتظر بمانید تا کاملا سرد و خنک شود. با استفاده از این چای، مو‌های خود را شست و شو دهید. برای گرفتن بهترین نتیجه می‌توانید یک تا دو مرتبه در هفته این کار را انجام دهید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها