رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 476468

آمریکا عراق به را به انجام حملات بیشتر تهدید کرد

ساعت24-وزیر دفاع آمریکا در اظهاراتی خصمانه باردیگر با دفاع از تجاوزات اخیر در عراق، همچنین این کشور را به انجام حملات بیشتر تهدید کرد.

style="text-align:justify">به گزارش اسپوتنیک، «مارک اسپر»، وزیر دفاع آمریکا در اظهاراتی خصمانه گفته است که واشنگتن ممکن است حملات بیشتری را علیه آن چه او «گروه‌های تحت حمایت ایران» نامید، دنبال کند.

وزیر دفاع آمریکا با طرح این ادعا که این حملات آن‌ گروه‌ها را پشیمان خواهد کرد، مدعی شده که ما آماده دفاع از خود هستیم و افزوده است: در صورت لزوم، واشنگتن اقدامات پیش دستانه را برای حفاظت از کارمندان خود در عراق انجام خواهد داد.

از روز سه‌شنبه صدها معترض عراقی در اعتراض به حمله آمریکا به پایگاه‌های الحشد الشعبی و نقض حاکمیت کشورشان، مقابل سفارت آمریکا در بغداد تظاهرات کردند و پرچم عراق و الحشد الشعبی را بر فراز دیوارهای این سفارت برافراشتند و پس از آن روز گذشته با درخواست دولت عراق پایان این اعتراضات در روبروی سفارت آمریکا اعلام شد.

طبق اعلام منابع حشد الشعبی، در حمله هوایی روز یکشنبه جنگنده‌های آمریکایی به مواضع «گردان‌های حزب‌الله»، دست‌کم ۲۸ مبارز شهید و ۵۱ نفر دیگر مجروح شدند.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها