رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 477048

طرح سه فوریتی انتقام سخت روی میز مجلس

ساعت24-همدان رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: خون پاک سردار سلیمانی به دست شقی ترین فرد جهان، بر روی زمین ریخته شد اما انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است.

style="text-align:justify">حمیدرضا حاجی بابایی در جمع خبرنگاران، افزود: خط مقاومت با انگیزه مضاعف ادامه خواهد یافت اما کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ خواهیم کرد.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی تاکید کرد:مردم یکپارچه ومنسجم بپا خاستند و خواستار انتقام از قاتلان وآمران قتل شهید سلیمانی شدند.

وی گفت: در این میان مجلس به عنوان نمایندگان مردم باید زمینه ها وراهکارهای قانونی این انتقام سخت را مهیا سازد وشرایط را برای ادامه حرکت انقلابی آماده کند.

حاجی بابایی تصریح کرد: برای تحقق خواست مردم طرح سه فوریتی انتقام سخت روی میز مجلس قرار گرفته است و همه نمایندگان می توانند این طرح را امضاء کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس بیان کرد: همه نمایندگان می توانند این طرح را امضا کنند تا در دستور کار مجلس قرار گیرد.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: این برای مجلس آزمون بزرگی است که هنگام شهادت سردار سلیمانی عزیز، برای اولین بار طرح سه فوریتی را مصوب کند و امیداریم نمایندگان از این آزمون سربلند بیرون بیایند.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها