رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 477221

احکام مربوط به رتبه‌بندی معلمان امروز صادر شد

ساعت 24 - آذربایجان شرقی مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: احکام مربوط به رتبه‌بندی معلمان امروز صادر شد و از فردا در اختیار معلمان استان قرار می‌گیرد.

style="text-align:justify">جعفر پاشایی در جلسه شورای آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ضمن تسلیت شهادت سردار سرافراز اسلام، شهید سپهبد قاسم سلیمانی، از عزم جدی اداره کل آموزش و پرورش استان برای ریشه کن کردن بی‌سوادی خبر داد و اظهار کرد: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط و اعضای شورای آموزش و پرورش استان شاهد شتاب بخشی به سوادآموزی استان باشیم.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی، جهاد کشاورزی، اداره کل کار و امور اجتماعی، شهرداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت، کمیته امداد و بهزیستی از جمله ارگان‌هایی هستند که می‌توانند کمک زیادی در این خصوص کنند.

وی متذکر شد: تلاش می‌کنیم تا تغییری در حوزه میزان باسوادی استان تا پایان دولت تدبیر و امید ایجاد و گام‌های جدی در این خصوص برداشته شود.

پاشایی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اقدامات انجام شده برای تامین مسکن برای فرهنگیان، گفت: ساخت ۱۷۰ هزار مسکن برای فرهنگیان طی تفاهم نامه آموزش و پرورش و وزارت راه و شهرسازی مد نظر بوده و هماهنگی‌ها با دستگاه‌های لازم در حال انجام است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سفر وزیر آموزش و پرورش به آذربایجان شرقی و اقدامات انجام شده در این سفر، اظهار کرد: دیدار وزیر آموزش و پرورش با خانواده شهید صادق عدالت اکبری، برگزاری جلسه با روسای آموزش و پرورش سراسر استان و مطرح کردن مشکلات و چالش‌ها، دیدار با ۶۰ نفر از دانش آموزان برتر استان و مطلع شدن از تفکر آنان برای تصمیم گیری در حوزه تعلیم و تربیت، رونمایی از کتاب حقوق شهروندی با مشارکت شهرداری و دیدار با روسای مجامع خیرین سراسر کشور از جمله اقدامات بود.

وی اضافه کرد: وزیر آموزش و پرورش همچنین در سفر به آذربایجان شرقی از تعدادی از مدارس آسیب دیده روستاهای زلزله زده آذربایجان شرقی بازدید کرد و تعهداتی در خصوص بهسازی و بازسازی این مدارس داده شد.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در خاتمه متذکر شد: دیدار با خانواده‌های دو دانش آموز جان باخته در حادثه زمین‌لرزه آذربایجان شرقی از دیگر برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش در سفر به استانمان بود.

وی در خاتمه افتتاح مدرسه خیر ساز ۱۲ کلاسه، افتتاح کیلینیک دندانپزشکی برای معلمان سراسر استان و افتتاح دبیرستان آیت الله طالقانی را از دیگر برنامه‌های سفر وزیر آموزش و پرورش به آذربایجان شرقی عنوان کرد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها